Parkietje kan niet meer vliegen en trilt

Gestart door sebastiaan1995, november 12, 2010, 21:06:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sebastiaan1995

Hee iedereen, een tijd niet op het forum gekeken, maar vind het nu wel nodig, want het gaat niet zo goed met mijn parkietje :(
Gisteren merkte ik opeens dat hij niet meer uit z'n kooitje wilde, hij was al wat daagjes stil, maar hupste toen wel gewoon door m'n kamer.
Hij maakt weinig geluid meer, wil veel slapen, en trilt. Wel eet en drinkt ie nog.
En hij kan niet meer meer vliegen, één vleugel "doet het niet meer" lijkt het. z'n linkervleugel zit normaal maar z'n andere vleugel hangt er net zo bij als wanneer parkietjes het warm hebben. Toen ik heb er gister ook uithaalde om op mijn schouder te zetten kon die niet naar me toevliegen maar viel naar beneden, op een stapel was gelukkig  :o. Hij is nu 3 jaar oud, dus ouderdom zou het niet kunnen zijn. Ook heb ik geen idee waarom z'n vleugel het niet meer doet, hij is nergens tegen aangevlogen en de laatste keer dat die echt heeft gevlogen was er ook niets mis. Er moet dus iets ín de kooi zijn gebeurd. Hopelijk kunnen jullie mij en mijn parkietje helpen!

groetjes

lovesbudgies

Och jeetje, je vogeltje klinkt niet helemaal gezond, Sebastiaan!

Maandag zul je even langs de (vogel)dierenarts moeten gaan, want hij heeft vermoedelijk wat onder de leden.

http://www.parkietenfreak.nl/a-dierenartsen.php

Veel sterkte voor je parkietje!