Voor de 1e keer los gevlogen

Gestart door petertje, oktober 23, 2010, 18:10:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

petertje

Hoi, vanmiddag had mijn parkietje los gevlogen. Ik heb zelf ook een grote hond (rotweiler) en die was nog wel in de kamer toen petertje los ging vliegen, zodat ze er even aan kan wennen want daarna ging mijn hond weer even in de berging met de deur dicht. Mijn parkietje ging eerst op de bovenkant van de grote kast zitten en bleef daar een tijdje. Daarna fladderde ie wat rond in de keuken en de huiskamer en daarna ging hij op de stang van de lamp zitten. (soort zitstok) In de kooi gaat petertje wel vaak op mijn vinger zitten. Ik de kooi kan ik hem ook makkelijk op mijn vinger laten zitten want hij zit altijd op z'n zitstokje en dan doe ik mijn vingers op z'n pootjes leggen en met een beetje duwen stapt hij erop. Dit ging dus ook hetzelfde met de stang tussen de lampen waardoor ik hem weer terug naar zijn kooi kon brengen zonder dat hij eraf vloog. Ik vond dit echt fantastisch dat hij me hem liet dragen naar zijn kooi. Gelukkig is het vakantie waardoor ik het heel vaak kan oefenen. Misschien dan ook op mijn schouder of hoofd!  :-X

ParkietenLover

Das leuk ! :D. Maar opassen voor je hond , want een ongeluk zit in een klein hoekje .

petertje

Hoi, petertje heeft vandaag en gisteren voor het eerst op mijn schouder gezeten! ik vond eht geweldig en hij blijft ook net zolang ziten totdat ik hem eraf haal, of te dicht ergens anders bij kom waardoor hij eraf springt. (hij heeft ook al een paar keer op mijn schouder gepoept maar dat haal je zo weg xD)

[verwijderd door de beheerder]

Mirjam


EvelienM



ParkietenLover

~Lief, Leuk dat hij op je schouder zit . Maar echt opassen met de hond alstublieft , een ongeluk zit in een klein hoekje .

petertje

#7
Dat doe ik zeker, maar je er maar niet druk om. Mijn hond is heel goed afgetraind en luistert heel goed