gratis een lief koppeltje

Gestart door dobbie, oktober 23, 2010, 04:28:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

dobbie

Lieve Parkieten liefhebbers,

Ik had in het aller begin al een eens hier op het forum aangeven dat mijn man eigenlijk allergisch is voor vogels en huisstofmijt,maar ja ik dacht het is wel te doen,in het begin was het niet zo erg.(namelijk goed stofzuigen dan lukt het wel )Maar het gaat niet ,hij heeft te veel last   :-\ :-\
Ik heb namelijk 4 parkieten en 2 moet ik er echt weg doen ,wat ik zo erg vind ,ik wil jullie namelijk vragen of er aub een liefhebber is die de vogeltjes (Lucky en Lady)wil adopteren .Ik hoef er niets voor te hebben en zelfs de kooi mag gratis weg.Ik wil niet dat ze uit elkaar worden gehaald want dan zullen ze echt verdrietig worden en dat ga ik ze niet aan doen ,dus zal net zo lang zoeken dat ik een lief baasje vind ,het liefst in de buurt van den haag,maar als het niet anders kan dan wil ik wel graag weten hoe het afloop.
Ik doe ze weg met veel pijn in mijn hart,Wilde zo graag ook een nestje ,ik heb de vogeltjes nu ongeveer 3 kwart jaar en ze beginnen nu echt aan elkaar gewend te raken.dus ze mogen absoluut niet uit elkaar.
Wie wil Lucky en Lady graag adopteren en er goed voor zorgen jullie kunnen me bellen op nummer knip.Hoop dat het hier velig is om mijn nummer neer te zetten jullie mogen ook een prive mail sturen naar me .mensen wie kan me helpen
veel liefs van Lucky Lady
dobbie en Yello (deze blijven bij ,maar 4 is te veel voor mijn man )Hij krijgt het echt benauwd soms ,
nou lieve mensen ik hoop snel te horen van jullie doei doei

De kooi is lekker ruim 60 cm lang en 40 cm breed met 5 zit stokken en speeltjes etc maar echt alleen als ik zeker weet dat mijn vogeltjes er in mogen blijven zitten.
Ik weet dat dit een serieus forum is .het doet me echt verdriet

Berichtjes samengevoegd. Gr. Lovesbudgies

Jorijn

Wie deze mensen graag willen helpen kunnen een berichtje sturen door middel van een PM.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

dobbie

#2
Beste mensen

De parkietjes zijn inmiddels ondergebracht bij een lief gezin namelijk mijn eigen broer heeft ze genomen.
Hij zag hoe zeer het me raakte en zei tegen me ,ik wilde eigenlijk geen dieren maar omdat ik zie hoeveel moeite je heb
mogen ze bij mij blijven,dus ben ik weer helemaal happy.voorlopig moeten ze wel even binnen blijven om het huis opnieuw te ontdekken dus heb ik hier op het forum gelezen dat je ze beter even kan laten wennen.Ben ze gister avond wezen brengen moest wel een traantje weg pinken want ze speelde zo leuk met elkaar voor al op de speeltuin deden ze elkaar echt na ,
zelfs samen met een balletje spelen dit ga ik missen
hoop dat ik de andere 2 zelf nog kan houden maar als dit niet lukt dan moet k Yello en Dobbie alsnog weggeven.
maar zou het kunnen dat 4 miss gewoon net te veel was.
ik wil je nog bedanken dat je mijn tel nr heb weggeknipt was miss toch beetje dom van mij omdat ik werd gebeld door niet forum leden .
ik wist niet dat ze er ook op konden

Fijn dat Lucky en Lady een goed nieuw thuis hebben gevonden!
Ik zet het topic op slot! *Klik*
Gr. Lovesbudgies