Dag lieve Angie...

Gestart door lovesbudgies, oktober 20, 2010, 03:50:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

lovesbudgies

Al ruim een jaar ziek maar toch nog heel erg onverwachts is net mijn lieve Angie overleden.

Ik heb Angie ruim een jaar geleden opgehaald bij de dierenambulance, al binnen een maand ging ik twijfelen
aan haar gezondheid en op een gegeven moment kwam eruit dat ze de megabacterie had.
Deze is met Fungizone weggegaan maar had waarschijnlijk al grote schade aangericht aan haar maag
en krop, op een gegeven moment stopte ze met eten en werd ze gevoerd door haar vriendje Bobby.
Het leek goed te gaan, ze was van 30 gram naar 45 gram gegaan, nog steeds mager maar het ging de goede kant op.
Nadat Bobby plotseling overleed at ze weer heel slecht, ze wilde geen pellets en van zaadjes ging ze braken,
ze was op een gegeven moment nog maar 33 gram maar haar ontlasting was schoon...
De laatste tijd heb ik haar pap gegeven, dat heeft ze leren eten van Peertje en een paar keer per dag
at ze prima van de pap, ze zat ook lekker onder de warmtelamp en was vrolijk.
Toch vind ik haar net op de grond in haar eigen braaksel. :(

Ik hoop dat ze niet teveel heeft geleden op het eind en ik denk dat dit het beste voor haar is, geen lijden meer.
Ik zal mijn schat wel heel erg missen, ze was zo lief tegen de kleintjes, altijd kroelen en ze was een echte
surrogaatmoeder, ze wilde ze zelfs voeren maar dat mocht niet van mij, dan legde ze het voer maar op hun rugje...

Dag lieverdje! :'( Wat zal ik je missen!


Foto 1: Angie is de grijze dame
Foto 2: Eindelijk weer samen met haar Bobby

[verwijderd door de beheerder]

inge

Heel veel sterkte toegewenst!!
groetjes inge

Idske

Heel erg veel sterkte gewenst met het verlies van Angie.  :(

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

EvelienM

snik...heel veel sterkte, zo te zien was het een erg lief schatje!

chippie

Heel veel sterkte  :(
Wat was ze mooi!  :)

hillie

Heel veel sterkte met het verlies van Angie :(

Moppers

Wat naar...  :(
Sterkte meis.

Robin en Nickey

Heel veel sterkte!! Ze was wel een mooi popje (en heel lief en speciaal zo te lezen).

Mirjam


Kleintjes

Ook namens ons alle 6: Veel sterkte met 't verlies van je kleine meid.

Groetjes, sterkte en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Mars

Balen zeg..

Sterkte er mee
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Parkieten-Freak

Wat ontzettend naar Lisanne, ook ik wens je heel veel sterkte met het verlies van Angie.  :(



Sjaakie

Heel veel sterkte Lisanne!

Groetjes
Melinda

Wouter

He meis toch. :o
Wat sneu voor je.
Heel veel sterkte.
Liefs

Ingrid

Ontzettend veel sterkte met het verlies van je bijzondere dametje Angie :(

ParkietenLover

Veel sterkte ! Ze was echt heel mooi  :(