eerste keer broeden maar staan nog buiten mogen ze naar binnen verplaatst worden

Gestart door inge, oktober 17, 2010, 14:14:54

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

inge

hallo, heb al heel veel gelezen op jullie site en mij nu ook ingeschreven mijn vraag was ik heb buiten een voliere op wieltjes staan met 2 vrouwtjes en 1 mannetje ander mannetje is sinds twee weken in de huiskamer werdt niet aanvaard een week of 4 geleden lagen er 5 eitjes op de grond vd kooi  heb die weggenomen nu vorige week weer 2 dus heb nu broedhok hangen en het ene vrouwtje ging er direct in en sinds donderdag ligt er een eitje in en vanmorgen het tweede ik weet dat het nu te koud wordt buiten denk ik toch?ze kunnen echter wel binnen in mijn washok waar ook de chauffage ketel in staat maar ben bang dat ik de broe verstoor door ze te verhuizen en is er niet teveel lawaai met de wasmachine en droogkast en te droog? heb gelezen dat de vochtigheid ook heel belangrijk is wat kan ik het bese doen ? ben benieuwd alvast bedankt groetjes

Sanne

Buiten is sowieso te koud. Ik zou ze naar binnen halen en dan in de huiskamer zetten. In het washok lijkt me niet zo'n goed plan. Misschien kan je iets uit de huiskamer in het washok zetten om zo ruimte te maken voor de volière? Maar realiseer je wel dat als je ze nu naar binnen haalt, ze pas van de zomer weer naar buiten kunnen als het warm genoeg is.

Groetjes Sanne

inge

hallo dankjewel , ze staan nu ondertussen binnen ben benieuwd laat weten als er kleintjes van komen !
we wachten vol spanning af!!
groetjes en nogmaals bedankt!

Mars

Ik zlou ook het tweede popje er bij weghalen, want je hebt er kans op dat ze straks jaloers wordt en dan de kleintjes/eitjes wat aan kan doen.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..