Slecht baasje.

Gestart door ParkietenLover, oktober 13, 2010, 20:07:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ParkietenLover

Hallo,
Dit moet ik even kwijt .
Ik was gisteren bij mijn vriendin zij heeft ook 2 parkieten: een mannetje en een vrouwtje .
Ze zitten in een kamervoliere buiten, Ik vroeg aan mij vriendin : waarom hangt daar een broedblokje ? Zij zei: "om in te slapen"! Ik riep direct "dat is veel te klein om in te slapen". Zij negeerde mij.
Ik werd een beetje boos, ging kijken op de bodem en ik zag 6 stukken trosgierst liggen ! Een dikmaker .
Ik wilde die parkietjes meenemen maar ja .. dat kan natuurlijk niet . Mijn vriendin kijkt niet eens naar die parkietjes om !  :(
Hetzelfde bij de hond hond. Hij luistert niet .. slagen met een tennisracket 5 keer  :(  echt zielig .
Dit moest ik echt kwijt.

Alysha .


Een en ander leesbaar gemaakt.
Wil je aub een beetje op je spelling letten?
Gr PF

EvelienM

dat is heel erg zielig, helaas hoor/lees ik wel vaker dat mensen gewoon niet naar hun dieren omkijken, katten en honden gaan vaak nog wel, maar vogels blijven in hun kooi zitten, maar ook konijnen of hamsters komen na de eerste nieuwigheid er niet meer uit. hartverscheurend. ik probeer er nog wel eens over te praten met die mensen, maar ze moeten uiteindelijk toch zelf bepalen of ze de situatie willen veranderen of niet, we kunnen ze niet dwingen (tenzij het heel ernstig is, dan lijkt het me dat je wel actie zou kunnen ondernemen, niet?)