Normaal Nederlands graag!

Gestart door Moppers, september 28, 2010, 15:52:24

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

Ingeborg, weet je dat de meesten zich er geen hol van aantrekken, en dan via PB 'n request krijgen met betrekking tot 't taalgebruik? Er wordt verbeterd, met 'n kleine notificatie. Sommige doen er wat mee, maar velen trekken zich er niets van aan. Wie zet zich dan te kijk?

Als je daar moeite mee hebt, dat iemand ergens op wordt aangesproken, even ongeacht wat, dan kun je beter van fora weg blijven.
Nergens zal 't precies naar jouw wensen gaan. Dat is 't leven, wen er maar aan.

Ik heb even poept genoeg van dit gezeur, gejammer en gezanik!

Zoek 't maar uit!
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

ingeborg

Citaat van: Kleintjes op november 07, 2011, 12:44:10
Ingeborg, weet je dat de meesten zich er geen hol van aantrekken, en dan via PB 'n request krijgen met betrekking tot 't taalgebruik? Er wordt verbeterd, met 'n kleine notificatie. Sommige doen er wat mee, maar velen trekken zich er niets van aan. Wie zet zich dan te kijk?

Als je daar moeite mee hebt, dat iemand ergens op wordt aangesproken, even ongeacht wat, dan kun je beter van fora weg blijven.
Nergens zal 't precies naar jouw wensen gaan. Dat is 't leven, wen er maar aan.

Ik heb even poept genoeg van dit gezeur, gejammer en gezanik!

Zoek 't maar uit!
............en daarom trekt Ingeborg zich weer terug in de "meelees modus"
Want inderdaad,wat heb je eraan om een zienswijze te ventileren die door het grootste gedeelte van de fora bezoekers niet wordt gewaardeerd.

TenT

Citaat van: ingeborg op november 07, 2011, 12:32:17
Ik zou denken dat het netter is om mensen die moeite hebben met de Nederlandse schrijftaal even een pb te sturen met het verzoek er op te letten.


Dit gebeurt hoor. Ik vind wel dat je niet zomaar onder iemand zijn post mag zetten dat je pb hebt. Dat is een beetje gênant. (ik spreek uit ervaring)

Kleintjes

Citaat van: TenT op november 07, 2011, 16:10:01
Dit gebeurt hoor. Ik vind wel dat je niet zomaar onder iemand zijn post mag zetten dat je pb hebt. Dat is een beetje gênant. (ik spreek uit ervaring)

Er zijn er genoeg die doodleuk 'n PB negeren of niet zien (al heb ik daar twijfels bij soms), maar de meldeing staat er eigenlijk als 'geheugensteuntje'.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Jorijn

Mensen zijn vrij om dingen te vinden zoveel ze willen. Ik wil diezelfde mensen er even aan herinneren dat een bezoek aan het forum nog steeds een privilege is en niet persé een recht. Het is een fijne gedachte dat het forum een bron van informatie is voor vele (ook niet geregistreerde) bezoekers. Dit is een gegeven dat we met iedereen moeten waarborgen door die informatie zo toegankelijk en foutloos mogelijk aan te bieden.

Het team van moderators en beheerders is zorgvuldig samen gesteld en ik vertrouw er 100% in dat zij het beste het met forum voor hebben. Als zij het nodig vinden om een notificatie ergens achter te laten, hetzij in PM of onder een bericht dan sta ik daar volledig achter aangezien ik vertrouwen heb in hun beslissingsvermogen.

Wanneer het zo ver komt dat er een bepaalde kern bezoekers bestaat die het hier niet mee eens zijn, niemand verplicht elkaar om te blijven.

Alright? :-)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Cobie

Ik vind dit wel heel erg! Ik ben 73 heb alleen een paar klassen lagereschool gehad.
Ik doe altijd mijn best om het goed te schrijven maar sommige dingen weet ik dus gewoon niet.
Is daar geen begrip voor? Dan zal ik mij jammer genoeg uit moeten schrijven.
groetjes Cobie

Kleintjes

Citaat van: Cobie op juni 04, 2016, 11:25:20
Ik vind dit wel heel erg! Ik ben 73 heb alleen een paar klassen lagereschool gehad.
Ik doe altijd mijn best om het goed te schrijven maar sommige dingen weet ik dus gewoon niet.
Is daar geen begrip voor? Dan zal ik mij jammer genoeg uit moeten schrijven.
groetjes Cobie
Daar is zeker begrip voor, beste Cobie.
't Gaat er meer om, dat de jeugd (en helaas ook veel 'volwassenen') die onzinnige 'MSN of Chat-taal' gebruiken, waar bijna niemand wat van snapt.
Wat tevens gemeld is, is dat als er problemen zijn met taal, dit even gemeld (kan) worden aan 't beheer. Er kan dan rekening mee gehouden worden :)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Parkieten-Freak

Je hoeft je echt niet uit te schrijven Cobie, dit (oude) topic heeft helemaal niets te maken met jouw taalgebruik. Je doet het prima en blijf vooral doorgaan! :)



job sky

jeetje echt?
als nieuw lid schrik ik best van zoiets, mijn Nederlands is niet supergoed maar men begrijpt wel vaak wat ik bedoel toch ook al is een woord verkeerd gespeld...
iedereen heeft zijn of haar kwaliteiten, spelling is er niet een van mij ...

Parkieten-Freak

Citaat van: job sky op augustus 28, 2016, 14:36:21
jeetje echt?
als nieuw lid schrik ik best van zoiets, mijn Nederlands is niet supergoed maar men begrijpt wel vaak wat ik bedoel toch ook al is een woord verkeerd gespeld...
iedereen heeft zijn of haar kwaliteiten, spelling is er niet een van mij ...

Zo erg is het echt niet hoor. ;)
Heb je de eerste pagina van dit topic al gelezen? Dan wordt het allemaal wat duidelijker denk ik.  :)