joey en Ian overleden

Gestart door joey, september 27, 2010, 13:15:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

joey

                            Hallo Lieve mensen

Ik ben allang niet meer hier geweest, maar was vroeger een actief lid van deze site.
Ik heb er veel aangehad toen ik Joey en Ian pas had.Joey is een aantal weken overleden,hij lag smorgens onder op de bodem van de volière,en dat was heel raar want de avond ervoor was hij nog zo vrolijk ik snap het niet echt,heb er ook heel veel verdriet van gehad.He hem een mooi plekje achter in de tuin gegeven met een mooie steen en een kaarsje erbij.
En toen gingen wij vlak daarna met vakantie ik en mijn man.En toen wij terug kwamen,vertelde mijn moeder (die altijd oppas was van de parkietjes) Dat Ian zich met het kopje tussen de spijltjes was blijven hangen.Ik voel mij daar heel schuldig over,want ik hing voor Ian altijd een badje op precies op die plek en dat was ik vergeten voordat ik op vakantie ging om het bakje mee te geven aan mam.En ik vermoed dat hij heeft gerpobeerd om dat plekje te vinden. :-\
Even mijn verhaal vertellen.

                                 bedankt lieve parkieten vrienden ik heb veel aan jullie gehad

lindarobin

 :(wat sneu voor je parkietjes ik weet hoe het voelt we hebben nog geen week geleden ook een parkietje verloren.
heel veel sterkte toegewenst.

Sjaakie

Heel veel sterkte! Ik heb 3 weken geleden mijn Sjaakie moeten begraven. Weet hoeveel verdriet het doet!

Groetjes
Melinda

EvelienM



Mars

He, dat is een vervelende manier om afscheid te moeten nemen. Twee vogeltjes in korte tijd en dan ook nog de tweede op die manier.
Helaas weet ik daar alles van, aangezien 1 van mijn jonkies (5 weken oud) vast is komen te zitten in een kier van de onderbak van de voliere.

Je voelt je er misschien wel schuldig over, maar het is niet opzettelijk gebeurd. Als je had geweten, wat je nu wist had je het kunnen voorkomen, maar zo gaat dat helaas niet. We kunnen niet altijd alles beheersen en het is heel wat waard dat we met zo veel liefde voor onze parkietjes hebben gezorgd.

Troost je met de gedachte dat ze een goed huisje bij je hebben gehad (met prachtige ruime voliere)! En met de mooie herinneringen van elk klein karaktertje.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

joey

dankjewel voor de mooie woorden :-* ;)