2 of 1 eet/drink bakje ?

Gestart door rowin, september 15, 2010, 16:28:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

rowin

heey iedereen ;D
ik heb 2 grasparkietjes samen in een kooi.
maar nu zijn het dikke vriendjes terwijl ze soms toch nog wel eens vechten.
onder andere door het eten.
ik heb 1 etensbakje en 1 drink bakje.
is het misschien slim op het drinkbakje daar eten in te doen en een apart drinkbakje te bevestigen ?
moeten ze dan ook 2 drinkbakjes ?
want ze drinken nooit echt veel.
maar nu was mijn vraag ook nog ik had toendertijd het gedaan en een flesje opgehangen hier dronken ze niet uit ik zag het verder niet maar je merkt wel of het water in het flesje minder is.
nou het was gewoon elke dag hetzelfde.
ik heb ook openbakjes maar waar zou ik dan deze moeten bevestigen ?
groetjes. :P ???

Wouter


haskerpon

Tja Rowin, je stelt vaak dezelfde vragen op verschillende plaatsen hier op het forum.
Misschien toch verstandig om nu eens aan de slag te gaan met antwoorden die gegeven worden en de tips die je worden aangereikt.
Gewoon dingen proberen en zien wat voor resultaat het geeft, zo leer je zelf ook heel veel.
Wat betreft het aantal bakjes voer en water kun je weinig fout doen.....toch?  :P

Het forum én de website van Parkietenfreak geeft erg veel informatie. Op het forum kun je ook veel ervaringen lezen van een ander.
Begin daarmee, dan krijg je automatisch al veel antwoorden op je vragen.

Succes!


rowin

sorry voor alle topics maar ik ben zo iemand die het meestel wel zeker wil weten  :o
snapt u ?
ik wil wel dat me parkietjes blij zijn en blijven maar ik zal niet zoveel meer topics aanmaken en wel meer antwoord geven aan anderen
sorry ervoor
groetjes ::)

Ingrid

Rowin, het gaat erom dat je eens goed leest! Je krijgt antwoord op een vraag en vervolgens begin je een aantal dagen later een nieuw topic met dezelfde vraag. En dat is dus niet de bedoeling, vragen stellen mag, crossposten en dubbelposten niet.

En deze gaat op slot *KLIK*