Kweker omgeving Hasselt (Limburg, B) of Antwerpen (B)

Gestart door Elysia, september 08, 2010, 00:30:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Elysia

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een nieuw parkietje om mijn groepje van 3 terug te vervolledigen, bij voorkeur een jong mannetje, liefst dominant bont-witbuik-hemelsblauw omdat ik dat zo mooi vind, maar uiteindelijk maakt de kleur niet zo uit, zolang het maar een gezond jong mannetje is!

Daarom ben ik op zoek naar een kweker in de omgeving van Hasselt in het Belgische Limburg, of in de buurt van Antwerpen, Schoten, Deurne, Merksem, Wijnegem, ...

Mijn parkietjes worden rotverwend, krijgen het beste voer dat ik voor hen kan vinden en mogen regelmatig vrij rondvliegen. Er is momenteel een onevenwicht van 2 vrouwtjes voor 1 mannetje, en ik zoek dan ook een nieuw kameraadje voor hen, en voor mijzelf, die ook een lang leven lang verwend wil worden!

Wie kan mij helpen?

Moppers

Heb je al eens gekeken bij het Antwerps Huisdieropvangcentrum Socio? Daar hebben ze (volgens dierenasiels.com) vaak vogeltjes. Ze hebben geen eigen website, maar via Google kan je de contactgegevens achterhalen.

Elysia

Is dit wat je bedoelt? Ik heb een site gevonden
http://www.sociovzw.be/

Ze hebben momenteel geen grasparkietjes denk ik. :-S Toch een goede tip!

lovesbudgies

Volgens mij werkt de 'te plaatsen' link gewoon niet, maar je kunt ook een e-mailtje sturen.

Moppers

Ja, die inderdaad. Wat vreemd dat ik die site dan nergens tegenkwam via Google.

Bij mij doet de 'te plaatsen dieren' het wel, ik kreeg een flinke lijst met daarin 8 grasparkieten. Misschien dat het aan je browser ligt, of lag de pagina er een dagje uit. Misschien dat hij het nu wel weer doet als je kijkt.

lovesbudgies

#5
Hij doet het bij mij nog steeds niet met Chrome, maar met IE wel, dus dat kun je nog even proberen Elysia!
Ik zie nu ook 10 parkietjes. :)

Elysia

Heel erg bedankt!  ;D In IE werkt het inderdaad, het zal dus gewoon aan chrome liggen! Ik ga als ik de kans krijg kijken, het zou in deurne liggen, niet zo ver van hier, amper 15 minuten of zo met de bus!!