Dag druiv

Gestart door joopie en mutz, september 05, 2010, 17:12:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

joopie en mutz

Hee.


1 van mijn parkieten is overleden. druiv.
hij was een tijdje niet buiten de kooi geweest en mocht eruit vloog toen keihard tegen de muur.
hij vloog toen gwn weer naar de kooi en het leek of er niks aan de hand was. een paar dagen later zit druiv veel op de grond en gebruikt een van zijn pootjes niet meer, ik maak me zorgen en ging slapen. de volgende dag leek het alsof alles weer goed was want mijn schatje zat weer lekker te fluiten en te kroelen met zijn maatje joopie. ik blij ik denk gelukkig niks aan de hand. weer een paar dagen later kan hij niet meer op een stok zitten en zit veel op de grond of valt bijna van zijn stok af, ik weer bezorgd ik slapen en de volgende dag was weer alles goed een paar dagen lang dus ik gelukkig alles is goed. :D maar nee hoor vandaag lag hij op de bodem van de kooi alleen nog maar ademen maar niet reagerend op iets zelfs niet op joopie. ik zeg vandaag gaat hij dood en een paar uur later lag hij dood op de kooi, ik wilde de dierenarts bellen tot ik ontdekte dat het zondag was en ik wist dat de rit hem teveel zou worden.
ik voel me zo naar :( ook zo zielig voor joopie, ze heeft een uur blijven roepen naar druiv,


Groetjes Toto

lovesbudgies

Wat verdrietig Toto. :(

Volgende keer toch maar meteen langs de dierenarts als een parkietje op de bodem zit, want je ziet het, dat is
nooit goed. Bij parkietjes kun je het beter niet eerst aankijken.

Arme Joopie, die zal zijn vriendje ook wel missen! Veel sterkte ermee!

hillie

Wat verschrikkelijk, sterkte met het verlies van Druiv :(