onze lieve pipi is alsnog overleden!!

Gestart door nannyjeff, augustus 25, 2010, 11:16:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

nannyjeff

hallo allemaal,

hier was ik alweer, ik moet helaas mededelen dat onze lieve pipi alsnog is overleden, ze lag zo in ene dood in haar kooi.
Ik heb wel even een traantje gelaten, want had het niet meer verwacht, ze was alweer helemaal opgeknapt en vrolijk. Zielig is het dan als ze dan alsnog wel overlijden.  Pipi R.I.P.
Dus pipo onze grasparkiet was helemaal zielig, dus had ik een advertentie geplaatst voor een leuk pietje.
Misschien wel een beetje snel, maar ik wou ook niet dat pipo helemaal er aan onderdoor zou gaan.
Toen kreeg ik een heel lief mailtje van een vrouw, zij had een heel lief parkietje Uk, en ze had hem ook samen met een ander parkietje Puk, maar die 2 die konden het niet echt goed met elkaar vinden, dus zocht ze een heel goed huisje voor Uk.
Heel lief, want ze heeft Uk bij me thuis gebracht, en we hebben hem gelijk lekker laten vliegen, hij had ook al heel snel door waar hij lekker op kon zitten, de kroonluchter met lampekapjes haha..En we houden ook heel mooi contact, ze komt ook af en toe even gezellig kijken hoe het met hem gaat.
Uk is een heel lief, ondernemend mannetje, heel erg mooi blauw, en helemaal verzot op een spiegeltje haha.
En onze Pipo is helemaal verliefd :-* op hem, echt zo lief. Ze fleurt weer helemaal op... gelukkig!
Al moet Uk nog niet echt heel veel van haar weten, maar dat zal wel komen denk ik, hoop ik!!!
ze vliegen al weer lekker door de kamer, althans, Uk vliegt en Pipo volgt hem zo goed als het gaat. Want ja Pipo is nog gekortwiekt natuurlijk.
De parkietenboom is al helemaal favoriet van Uk, en Pipo leert hem ook al steeds beter verkennen. Mooi om te zien hoor!
Ik wou jullie dit natuurlijk niet onthouden...



groetjesss

hillie

Sterkte met het verlies van pipi :(

En veel plezier met de nieuwe parkiet toegewenst.

lovesbudgies

Wat naar dat Pipi alsnog is overleden! :(

Heel veel sterkte en geniet maar fijn van Uk en Pipo samen.

EvelienM

gecondoleerd... heel veel sterkte toegewenst :-(

Moppers

Er bestaat niet zoiets als snel als je het hebt over het aanschaffen van een nieuw parkietje na de dood van een ander, vind ik tenminste. Er bestaat geen vaste rouwperiode die je per se in acht moet nemen ofzo. Je hebt gehandeld uit het belang van Pipo, en dat is alleen maar goed. Fijn dat Pipo Uk ook gelijk leuk vindt.
Sterkte met het verlies van Pipi, geniet van Uk (en Pipo natuurlijk).