Parkietje

Gestart door ParkietenLover, augustus 23, 2010, 22:21:52

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ParkietenLover

 ;D ;D ;D ;D ;D
OOOH ik ben ZOOOOOO BLIJ !!!!!!!!!! :D
Morgen kooi kopen, (Bestellen  ???) En dan het parkietje
Ik zit me nu intelezen (eigenlijk al gedaan  ::)) maar gewoon opnieuw,,,
Oh zo blij Maar dan nog een hobbykweker vinden. Ik kijk nu bij dierenvilla naar speeltjes
Oh ik ben ZOOOOO BLIJ!!!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D

EvelienM

hahaha geweldig, een parkiet is een vriendje voor heel erg lang, maar heb wel veel geduld, ook als alles niet in 1 keer lukt of goed gaat. het is een lang proces van elkaar leren kennen. elk parkietje heeft zijn eigen karaktertje en eigenschappen en je moet alles uit zien te vinden, wat vindt ie lekker qua eten (lees goed wat ie wel en niet mag), qua aanraking (ook dat niet teveel doen en rustig laten wennen), qua indeling van de kooi etc etc, succes en gefeliciteerd alvast!

ParkietenLover

Dankje  :D
Ohh en nu nog afwachten al alle maanden wou ik een parkiet en dan bijna zover,
Ik ben zo gelukkig ;D
Maar hopen dat me vader niet van andere gedachte verandert , Eerste wouden we een voliere dan dan dan
Maar goed we hebben in een uur tijd een kooi gevonden ??? en jah ,
AFWACHTEN ;)
En we gaan bij een hobbykweker oehhhh.... :P

Romy100

Haha. Hierin herken ik mijn eigen gedrag! :P

Ook ik was bang dat mijn ouders weer van gedachten zouden veranderen. Nou ja bang.. Maar hij is er dan toch en ondanks dat mijn moeder het niet zo zag zitten vindt ze het volgens mij hardstikken leuk!  ;D

rammetjuh1988

haha ik bedacht me vorige week dat k het geluid van een parkietje eigenlijk wel miste.
paar jaar geleden hebben we onze parkiet KoKo van 16 jr helaas verloren. hij zong altyd mee met muziek enzo.

ik heb afgelopen vrijdag aan me vader gevraagd of ik er 1 mocht van me moeder mocht het al. eerst zei me vader stellig nee!
hij had al een kat en vissen en dat was genoeg :p maar na 15 min tot hem gesproken te hebben met me moeder samen is het
ons toch gelukt om toestemming te krijgen :p

ik had al geinformeerd enzo dus heb hem vanmiddag samen met me vader opgehaald :p
al weet ik dat me vader niet snel zou terug krabbelen als ie iets heeft toegezegd. ik bedacht me wel als ik hem heb kan je nooit meer nee zeggen. haha

ik heb hem bij een kwekerij in Rijswijk (vlak bij mij) gekocht. Combi kooi met parkiet.....

Romy100

Bij mij is het weer net andersom :P. Als mijn ma iets goed vindt, vindt mijn pa het ook wel best :P.
Alleen heb ik helemaal alleen vrij lang bij mijn ma moeten zeuren en moeten bewijzen dat ik de vervelende klusjes niet aan iemand anders overlaat  ;).
Ook mijn moeder houdt zich aan haar woord natuurlijk, but you never know! :)

Sorry begint een beetje op een slow-chat te lijken..  :-[

ParkietenLover

Uhh :D..
Vandaag de kooi bestellen speel dingen kopen eten kopen  :-\
Eind van de week misschien de parkiet hier :-*,
En mijn vader wilt hem kortwieken  >:( . Ik wil dat echt NIET
Maargoed. Ohhh ZOO BLIJ Vandaag miss naar dieren winkel om eten (XtraVital) :d

lovesbudgies

Gefeliciteerd Parkietenlover, stel je parkietje te zijner tijd hier maar even voor!

Dit topic begint inderdaad verdacht veel op slow-chat te lijken en dat is niet de bedoeling, dat mag via pb
of in de chatbox van het forum!


Gr. LovesBudgies