Poll: de leeftijd van onze grasparkieten

Gestart door Parkieten-Freak, augustus 13, 2010, 13:52:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jij hebt grasparkieten, wat is de leeftijd van jouw oudste grasparkiet?

jonger dan 12 maanden
1 jaar
2 jaar
3 jaar
4 jaar
5 jaar
6 jaar
7 jaar
8 jaar
9 jaar
10 jaar
11 jaar
12 jaar
13 jaar of ouder

Parkieten-Freak

Wat is op dit moment de leeftijd van jouw oudste (en dus nog levende) grasparkiet?


Moppers

Ik mis de optie onbekend  ;)
Deuntje is oud, maar aangezien ze als vondeling bij de ambulance terecht is gekomen, zal ik er nooit achter komen hoe oud ze is.

Sanne

Aangezien we de leeftijd van de parkiet willen weten lijkt het me niet relevant om een optie 'onbekend' toe te voegen. Dit voegt geen extra informatie toe over de leeftijd van parkieten hier op het forum ;)

Audrey

Croky wordt nog in augustus vier jaar, ik heb dus 4 aangeklikt  :) Wanneer precies weet ik niet, maar we mochten hem op 2 oktober ophalen (Hij kon toen net vliegen, de schat  :-*), dus als je een zestal weken terugrekent kom je uit op 21 augustus. Laat dat nu toevallig mijn verjaardag zijn, dus verjaren we maar samen  :D

hillie

Ons mannetje is ook vanaf augustus 4 jaar.
Want we hadden hem voor dat we op vakantie gingen uitgezocht.
En na de vakantie mocht mee naar huis.

EvelienM

Puf is nu 9 jaar en 2 maanden oud precies vandaag, hij is lang ziek geweest en ik dacht dat hij het niet zou redden, maar het lijkt erop dat hij weer helemaal opgekalefaterd is. Hij is wel oud, dus vliegt wat minder en is wat rustiger, maar hij kletst sinds 3 dagen weer eindelijk na 4 maanden stilte en af en toe gekrijs. Maandag krijg ik er een halsbandparkiet (jong handopfok) bij, wel in een aparte kooi, ben erg benieuwd hoe Puf daar op reageert!)

Sara

Heel interessant topic dit!  ;D
Noah en Luka zijn deze maand 5 jaar. Ik weet niet precies van wanneer, want ik kocht hen 5 jaar geleden in september (als ik het me goed herinner) en toen waren ze nog jong (maar wanneer ze precies geboren waren wist ik niet). Timo is 31 juli 2 jaar geworden.  :)

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

budgie birdy

Hallo,

ik vind dit werkelijk een leuke topic, dus moest ik even reageren ;).

Onze lieve Pietepiet is nu alweer 7 jaar oud :).
Wij vinden dit heel bijzonder en zijn er uiteraard ook heel blij mee :).
Vooral omdat hij toen hij ongeveer 2 jaar oud was ziek werd, maar gelukkig geheel genas (tegen de verwachting van dierenartsen in).
Dit was aanvankelijk ook de reden waarom ik lid werd van dit forum en nu vrijwel net zo lang lid ben als dat dit forum bestaat: om advies te vragen over onze toen zieke Pietepiet aan andere parkietenliefhebbers.

Uiteraard hopen we dat hij gezond heel erg oud wordt.

(P.S. Bij deze wilde ik jullie ook mijn nieuwe avatar laten zien: eindelijk een mooie, nieuwe foto van onze lieve Pietepiet. Mijn eerste avatar was namelijk een foto die was genomen met een zeer goedkope en oude digitale camera ;).)

Deniese

Ik kreeg speedy toen ik geslaagd was voor mijn havo. Hij was toen 6 weken. dus nu is hij 3 jaar =)

Grungirl

mijne is 10 weken net gekocht
Weet alleen nog geen naam:P

Gerja

Die van mij is nog geen 3 maand. Is van 16 juli.

dobbie

mijn parkiet Dobbie is nu alweer 4 jaar oud

sonjaatje

Mijn oudste is nu ongeveer 8 jaar en 5 a 6 maanden oud. En de jongste is nu ook ongeveer 8 jaar.

Missygirl

Hallo allemaal,

Iets meer dan een half jaar is Zazoe nu. :-X

Groetjesss

storekeeper07

Pico en Pako zijn beide 5 jaar oud.  ;D ;D
De rest is, tjiepy 3 jaar, Spruitje 3 jaar, Bertje 4 jaar
hoop dat ze nog heel veel jaartjes ouder zullen worden ;) bij Wuppie weet ik het nog niet. :-\
groetjes, Storekeeper

Angelique Janssen

Onze Anjo is geboren op 23-03-2009, dus over drie maandjes wordt hij 2 jaar.
En we hopen nog jaren van hem te kunnen genieten.

lovesbudgies

Van wie is die parkiet van 13 jaar en ouder??  ;D

Kleintjes

Goeie vraag LB, ik heb geen idee.

Tweety is 'n jaartje of 11, dus hij is 't niet :)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

GG

Mijn oudste parkiet is 5 jaar, de jongste (vandaag gekocht) is ongeveer 3 maanden :D

Asha

Citaat van: lovesbudgies op januari 02, 2011, 17:48:27
Van wie is die parkiet van 13 jaar en ouder??  ;D

Daar ben ik ook wel heel nieuwsgierig naar  :D