Dag lieve cicero

Gestart door Jetske, augustus 09, 2010, 17:06:45

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jetske

Ook al ben ik al even niet meer actief geweest op het forum, toch wil ik even kwijt dat mijn lieve cicero vandaag helaas is overleden. Was hij een paar weken geleden nog gezond, kreeg hij ineens last van zijn ademhaling en bleef zijn ontlasting plakken. Uiteraard een dierenarts bezocht, maar helaas heeft niets mogen helpen. De afgelopen dagen ging het steeds slechter en ik merkte dat hij steeds zwakker werd. Vanochtend zag ik dat hij bijna alleen nog maar zat te slapen. Nog de dierenarts gebeld om vanmiddag langs te gaan om te kijken of er toch nog niet iets te doen was. Helaas vond ik hem bij thuiskomst onder in zijn kooitje aan.

Ik ben er helemaal kapot van, 4 jaar hebben we van hem mogen genieten en wat een lieverd was het toch! Nooit zal ik vergeten hoe fijn het was om hem om mijn schouder te hebben en lekker met hem te knuffelen. Cicero, schatje, ik zal je nooit vergeten.

Apollo heeft volgens mij nog niet door dat zijn vriendje er echt niet mee is en ik denk dat hij cicero echt enorm veel gaat missen. Waarschijnlijk zullen we wel weer op zoek gaan naar een nieuw vriendje voor hem, want ik wil niet dat hij eenzaam wordt. Maar eerst moet ik het verlies van mijn cicero verwerken.

Gerja


hillie

Wat naar sterkte met het verlies van Cicero

Parkieten-Freak

Ook namens mij veel sterkte met het verlies van Cicero  :(


Jippie

Toeter en Dafne!

haskerpon

Wat erg. Ookal weet je dat het niet goed gaat, je schrikt toch als het dan zover is dat ie is overleden.
Ik wens je veel sterkte met het verlies van Cicero.

lovesbudgies

Wat een naar bericht. :( Veel sterkte Jetske!