Help, de grasjes kunnen niet bjijven

Gestart door marij, augustus 05, 2010, 09:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

marij

 :'( Zoals de meeste weten heb ik deze winter 8 grasjes in de schuur gevonden, waarvan er nog 6 in leven zijn. Ze kunnen niet blijven omdat twee van onze kinderen astma en het steeds benauwd hebben.
Van onze oudste dochter weten we het pas kort zij is bi9j de longarts geweest zij heeft nu twee soorten puffen. Ik zit hier met de tranen in de ogen maar het is niet anders, wij zoeken dus een goed huis voor ze .
:( >: :'( :'(
Gr. Marij en de bende van zes.

Moppers

Jeetje....

Wat vraagjes: waar wonen jullie ook alweer? Krijgt het nieuwe baasje de voliere erbij (evt tegen vergoeding)? En hebben jullie de mogelijkheid om de parkieten bij het nieuwe baasje langs te komen brengen als die zelf geen auto heeft? Zo ja, hoever zijn jullie bereid te rijden?

Ik woon in Den Haag, heb geeneens een rijbewijs laat staan een auto. Ik heb het hele verhaal over de vondst en vooral jullie redding van deze vogeltjes gevolgd. Ik vind het dan ook heel erg sneu dat jullie nu een nieuw baasje voor ze moeten zoeken. Ik ben net naar mijn nieuwe huis verhuisd en daar heb ik een stuk meer ruimte. Als het voor jullie mogelijk is ze naar mij te brengen, dan denk ik dat ik wel een plekje voor ze kan vrijhouden (wil ik wel nog even een nachtje over slapen).

lovesbudgies


rowin

hallo marije
erg jammer dat ze niet bij jullie kunnen blijven
zijn het jonkies dat je ze nog met pap moet voeren ?
en ik zag dat je in friesland woonde ik woon in leiden
ik heb best intresse maar ik denk dt het gewoon te ver is
we zouden het er wel even over kunnen hebben
gr rowin

lovesbudgies

De door Marij gevonden grasjes zijn allen volwassen, foto's en meer info staan in dit topic: http://forum.parkietenweb.nl/index.php/topic,22816.0.html

Graag alleen reageren als je interesse hebt én je de grasjes ook kunt opvangen.