logeeradres gezocht (24-07 t/t 15-08) omg. Steenwijk, Overijssel

Gestart door miekie, mei 12, 2010, 12:14:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

miekie

Hoi,

Onze 3 parkieten Bobbie, Mylo en Frummel zijn op zoek naar een logeeradres van zaterdag 24 juli t/m zondag 15 augustus.
Wij hopen dan vakantie te vieren in Oostenrijk. Wie vindt het leuk om op ze te passen? Ze leven samen in 1 kooi, vliegen dagelijks een rondje en zijn erg nieuwsgierig. Bobbie is handtam, de andere 2 iets minder: maar zijn Bobbie erg volgzaam. Gaat zij in de kooi, dan de andere 2 ook.
Wij wonen in Steenwijk, maar vinden het niet erg als we een eindje moeten rijden.... voor een logeeradres.

Hoor het graag,

Miekie

Woonplaats toegevoegd aan topictitel. Gr. Lovesbudgies

miekie

#1
Tot op heden heeft er niemand gereageerd op onze oproep: (zie een aantal topics hieronder)
Is er echt niemand die op onze 3 bengels wil passen? Bobbie, Mylo en Frummel.
Ze verblijven samen in 1 kooi, het gaat om de periode van 24 juli t/m 15 augustus.
Wij wonen in Steenwijk (Noord West Overijssel), maar vinden het geen bezwaar als we er een eindje voor moeten rijden.
We hopen op een positieve reactie, één is genoeg  ;)

Wil je eerst meer weten, stuur gerust een PB-tje,

Marieke

Topic samengevoegd met het oudere topic. Gr. Lovesbudgies

EvelienM

poeh, ik twijfel een beetje, in die periode heb ik Che op bezoek, de parkiet van IngriddV en heb zelf ook natuurlijk al een parkiet (hoewel ie gister weer behoorlijk uit zijn doen was, ik weet niet hoelang ie nog heeft), nog 3 erbij is denk ik een beetje veel :/ anders had ik het wel gewild hoor...

Grasparkieten kwekerij

#3
Hallo,

Ik wil wel op je grasparkietjes passen.
Ik woon zelf in Zwolle.
En weet alles over grasparkieten ik kweek namelijk met grasparkieten.

*Knip* Link verwijderd. Gr. Lovesbudgies

Ik hoor wel op Zwolle niet te ver is.

Groetjes Denise

miekie


Grasparkieten kwekerij

Hier kan een slotje op hoor de parkietjes logeren bij mij.

Gr. Denise