logeerpartij van 6 grasparkieten...

Gestart door Mirjam, juli 20, 2010, 19:39:25

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mirjam

Zoals de meesten van jullie wel weten heb ik de 6 grasparkieten van LB te logeren bij mijn eigen 4 schatjes..
Nadat ze allemaal een dag hadden kunnen wennen aan de nieuwe omgeving heb ik vrijdagmiddag de hokken opengegooid, ben in een hoekje van de bank gaan zitten met mijn handen voor mijn ogen en een 'valhelm' op  ;).
Binnen 10 minuten vloog de meute los alsof ze er al jaren woonden.

Maaarrr als ik nu uit mijn werk kom moet ik, ipv 4, 10 voerbakjes verschonen, ipv 2, 4 drinkflessen verschonen en dan vergeet ik nog de andere bakjes met grit etc  :(
Daarna ben ik minstens een half uur bezig om mijn vloer weer toonbaar te krijgen; stofzuigen, schrobben en dweilen.

Maar als ik dan weer lekker op de bank zit en rondkijk, geniet ik. Overal waar ik kijk zitten parkieten op diverse speelplaatsen... Mijn Bono is vreselijk tam, maar Poekie dus ook. Dus ik zit uren met ze te 'kussen' en te spelen  :-*
Er zit geen enkele parkiet standaard in zijn eigen kooi en er zijn al verschillende vakantieliefdes ontstaan.
Kortom, tis eens schouwspel om alles te horen en te zien en vreselijk leuk om dit eens mee te maken.

EvelienM

hahaha geweldig!
leuk om te lezen zeg!
helaas zijn mijn 2 logees niet tam, maar ik ben er wel druk mee bezig, inderdaad veel schoonmaken, tegen ze kletsen, m'n eigen parkiet ook nog verwennen en lekker spelen, en over een weekje komt er nog een logee die wel tam is, dus dan wordt het hopelijk dolle boel! over 3 a 4 weken krijg ik mijn halsbandparkiet ook nog erbij, dus dat wordt ook een gezellige bende.
veel plezier met de birdies!