Nieuwe aanwinst

Gestart door EvelienM, juli 20, 2010, 10:22:29

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

EvelienM

Hoi allemaal!

Ik weet dat dit een grasparkietenforum is, maar ik wilde toch even onze nieuwe aanwinst laten zien:
Maak kennis met Zazu!

Hij zal natuurlijk niet bij mijn Puffy in de kooi gaan, maar ik ga wel proberen hem zo op te voeden dat hij gewend raakt aan parkietjes. Puf is al oud en ik kan echt niet zonder "leven" in huis, vandaar de beslissing deze mooie halsbandparkiet er bij te nemen. De ouders zijn tamme vogels van een collega van mij, erg rustige beesten, en op dit moment zit Zazu aan de handvoeding bij hen, over 3 a 4 weken komt hij/zij bij ons en gaan wij het voeden overnemen, ik vind het zo spannend!

Overigens, ze kunnen wel samen:
http://www.youtube.com/watch?v=9_u96BnsqqE

Mirjam

Achhhhhhh wat een schatje Evelien  :-*

Mirjam


haskerpon

Wat ziet dat er lief uit.
Veel plezier met Zazu!!

lovesbudgies

Wat een schatje zeg!

Ennehh je begrijpt het vast zelf ook wel, maar dat filmpje, dat is echt een uitzondering, grasparkieten en halsbanden kunnen niet samen. Er staan ook filmpjes van katten en grasparkieten samen op youtube, en die kunnen ook niet samen. Uiteraard moet je zelf kijken hoe jij en je vogels er mee omgaan, maar je bent gewaarschuwd.

Veel plezier met die kleine Zazu en succes met de voedingen!! ;D

Parkieten-Freak

Heel leuk Evelien!  :)
Verder sluit ik me bij Lovesbudgies aan.  :)


Gerja

Heel leuke foto. Erg lief.

EvelienM

Ja, 14 augustus komt hij/zij bij ons, en nee, ik weet dat ze niet samengaan. Zazu zal niet gelijktijdig los gaan met Puffy, hoewel Zazu wel zal moeten wennen aan Puffy in dezelfde kamer, je weet maar nooit ;) Maar ik neem geen risico's hoor! Ben druk bezig met voorbereidingen, heerlijk weer zo'n nieuw leventje in huis!

Caradow

Citaat van: EvelienM op augustus 02, 2010, 15:39:41
heerlijk weer zo'n nieuw leventje in huis!

Ik hoop dat je dat nog vind als het elke dag zijn schreeuwuurtje heeft ;)
(nee is geen kritiek of negatief bedoelt, maar halsbanden zijn nou eenmaal erg lawaaierig ;))

EvelienM

i know, ik ben Puffy gewend, die heeft ook zijn schreeuwuren, en heb nu 3 parkieten te logeren, ik kan er wel om lachen, ben wel wat gewend. We gaan eens kijken hoe het gaat met opvoeden, goede oefeningen voor als ik zwanger wil gaan worden, hahaha