PARKIET VERMIST

Gestart door parkietvermist, juli 13, 2010, 20:01:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

parkietvermist

hallo,

Ik weet niet precies bij wie ik terecht moet maar mijn parkietje is zonet weggevlogen. ik deed het kooitje (waarin 3 andere parkieten in zaten) terug in de woonkamer. ( ze waren in de tuin vanwege het weer). Het deurtje van de kooi ging per ongeluk open en 1 parkietje is ontsnapt.
Ik heb hem een paar keer hoog heen en weer zien vliegen maar ik ben zo bang dat hij niet meer terug komt.
ik heb de kooi met de andere parkieten terug in de tuin gedaan (omdat ze zo hecht zijn samen) in de hoop dat hij terug komt en ik heb ook eten buiten gestrooid. ook heb ik muziek aangedaan want ze zijn gek op muziek.

Mijn vraag is komt hij nog terug?? en kent iemand andere manieren om hem te vangen? :(


Groetjes,  :

parkietvermist

bailey

Er is heel weinig kans dat hij/zij zelf terug zal komen vliegen.
Goed de buurt en het internet in de gaten houden is de enige tip die ik je kan geven.
Succes ermee.

Mars

Houd marktplaats in de gaten en kijk ook eens bij amevidi. Dat is een standaard plek waar vermiste en gevonden dieren aangemeld worden.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Missygirl

Hallo,

Ik heb even je profiel bekeken.
Maar ik kan niet terug vinden waar je woont en hoe oud je parkietje is,ook kon ik niet terug vinden in je post welke kleur hij heeft.
Was het een mannetje of vrouwtje?

2 weken geleden heb ik een parkietje gekocht in de Lier(zuid holland) deze is ook weg gevlogen,gevonden in het park.
Blauw met groene gloed over zijn staart,mist 2 tenen en is tussen de 3 en 5jr oud.

Groetjes Missy.

nannyjeff

och jee dat is niet leuk als je pietie weg is, inderdaad amivedi is een goede oplossing, en anders als er bij jullie in de buurt een dierenambulance is ook daar doorgeven.
En in de buurt inderdaad doorgeven dat zijn eigenlijk wel de enige dingen die je kan doen helaas!
hoop dat je hem terug vind.

groetjesss