OPPAS GEZOCHT 15/07-2/08

Gestart door taar95, juli 06, 2010, 12:53:56

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

taar95

Hallo beste parkietenfreaks!

Ik heb dringend een oppasadresje nodig voor mijn lieve parkiet Rocky.
Rocky is  bijna 1 jaar, is erg tam, babbelt lekker tegen je aan, zit graag op je hoofd of schouder en houdt van vliegen!!!

Ons huidige oppas adres kan niet meer, en nu moeten we nog snel iemand vinden in de periode 15 juli tot 2 augustus.
Ik woon in Hilversum, en een oppas hier ergens in de buurt zou handig zijn. (Utrecht, Amsterdam, Amersfoort is ook nog goed)

Zou iemand op Rocky willen/kunnen passen deze periode? Of weet iemand, iemand anders die op Rocky zou kunnen passen?

We hebben dringend iemand nodig omdat we al over bijna een week weg gaan, en we willen onze lieve parkiet niet naar het asiel brengen..

Groetjes Tara

EvelienM

heel misschien kan het, maar dat hangt een beetje van iemand anders af, ik krijg sowieso in die periode Che te logeren, misschien ook nog 2 andere parkieten en heeeel misschien nog 1 parkiet van een collega van me, het wordt denk ik een beetje druk in huis als er nog 1 bijkomt, vooral omdat mijn eigen parkiet oud is en nu aan de medicijnen zit.
ik hoop dat je iemand anders kunt vinden, lukt het echt niet, dan kun je m wel bij mij brengen.

vera1982

hoi Taar(?)

ik ben woonachtig in almere. heb zelf een poppetje van maart 2010. is tam en mag elke dag er even uit om te dollen, heeft zelfs een eigen speeltuin.
ik vind het geen probleem om op Rocky te passen.
ik wil graag ergens deze komende maanden een mannetje erbij nemen, misschien kan ik al vast kijken hoe ze reageert als er een andere parkiet in de kamer is.
ik hoor het wel van je of je van mijn aanbod gebruik maakt. evt mag je hier komen kijken of het echt geschikt is voor rocky.
oja en er zijn geen andere huisdieren in huis aanwezig(altijd handig om te weten)

groet,
vera