Jonge grasjes te koop in Beetsterzwaag (Friesland)

Gestart door Ilse*, juni 29, 2010, 20:42:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ilse*

Hoi mensen,

Mijn koppeltjes grasparkieten (linksonder en rechtsboven op avatar) hebben afgelopen 2 maand een nestje jonge grasparkietjes gehad. Daar zijn twee jonkies uit gekomen.
Nu heeft ze weer eitjes gelegd voordat ik het broedblok weg kon halen, aangezien het ene jonkie nog gebruik maakte van het broedblok.

Ze heeft 8 eieren gelegd, waarvan 5 bevrucht. Ik heb nu 6 parkieten en dan komen er nog 5 bij, dat wordt me wat te veel voor in de binnenvoliere.
Daarom zet ik de jongeren te koop via dit forum, omdat ik weet dat hier mensen zitten die erg om parkieten geven.

Ik vraag er wel een kleine bijdrage voor.
Ze zijn op te halen in Beetsterzwaag (Friesland).
Stuur me maar een pb als je interesse hebt.

Groetjes Ilse



Foto 1: Het popje Keecko
Foto 2: Het mannetje Mylo

[verwijderd door de beheerder]

snerdje

Hey Ilse,

Ik heb je een pb,tje gestuurd. Ik ben geinteresseerd in Mylo. :)

groetjes marijke

Wouter

Citaat van: snerdje op juli 05, 2010, 11:03:22
Hey Ilse,

Ik heb je een pb,tje gestuurd. Ik ben geinteresseerd in Mylo. :)

groetjes marijke
Ik denk niet dat Mylo of Keecko te koop is.. Dit zijn namelijk de ouders. ;)

Mars

De eerste twee kleintjes leken (toen de veertjes net doorkwamen) beide bont: eentje geelmasker, eentje wit.  Of we dat toen meteen goed ingeschat hebben, weet ik niet.
Maar er zou best een 'Mylootje' tussen kunnen zitten.

nb. Ilse is 'doordeweeks' niet altijd online, dus een reactie kan even wat langer duren ;)

Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Ilse*

Klopt Wouter, Mylo of Keecko zijn niet te koop helaas...

Het kan zoals Marcia al zei, best eentje tussen zitten die lijkt op een van de ouders.
Ik heb Marijke een pb'tje terug gestuurd.

Uit het vorige nestje van Mylo en Keecko zijn inderdaad twee bonte parkietjes gekomen. Eentje geelmasker met een geel/lichtblauwig gevlekte onderlijf. Eentje lichtblauwig met een wit hoofdje.

En er komen naast de twee uit het vorige nestje, nu 7 jonkies in dit nestje uit.

Ik hoop dat er belangstellenden zijn, want ik kan ze niet alle 7 houden helaas :(

Groetjes, Ilse

Ilse*

Edit: Er komen 8 uit... :-\ Wel erg veel...

Er zijn al 6 geboren nu.

haskerpon

Hallo Ilse,

Ik heb je een pb-tje gestuurd.

Groet,
Geja