Nieuw lief baasje gezocht voor 2 parkietjes (m) (in Tegelen, Limburg)

Gestart door Siebje, juni 20, 2010, 11:24:57

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Siebje

Onze twee parkietjes krijgen veel te weinig aandacht na de geboorte van onze dochter Fiene... afgelopen november..

Wij zoeken daarom, met pijn in het hart, een nieuw lief baasje voor deze 2 gezellige pruttelaars... Ze verdienen meer aandacht en het zijn 2 lieverds... (zie foto).

Ze zijn bijna 2 jaar oud en komen uit hetzelfde nest en zijn dus altijd samen geweest.

Af te halen compleet met kooi en toebehoren.. Een kleine bijdrage voor de kooi zouden we waarderen, maar is geen vereiste.

Wie gezelligheid zoekt kan prima uit de voeten met deze twee!!

Gr. Stefan
Tegelen (L)


BiancaS

Hoi Stefan,

Zijn deze parkieten tam?

Groetjes Bianca
Armani, Katja, Keesje en Pietje....de gevleugelde huisgenootjes

Siebje

Ja zijn alletwee redelijk tam. Komen bij je op de vinger, schouder etc. 1 is daar heel gemakkelijk in, de ander wacht altijd op wat de ander doet en volgt dan.

Ook je haren vinden ze geweldig speelgoed.

Gr.
Stefan

BiancaS

Hoi hoi,

Het leukste zou zijn als die twee de volledige aandacht kregen van mensen, bij moet moeten ze de aandacht delen met twee grasparkieten en twee valkparkieten en een bejaarde hond van bijna 16.
Eén grasparkietje bij mij is niet tam de rest is volledig tam. Ze mogen dan ook bijna dagelijks, soms hele dag uit hun kooi waarbij ze zowat de hele tijd op en aan me hangen. Mijn grasparkietjes hebben hun eigen kooi en de valkjes hebben hun eigen montana kooi.

Zou je geen geschikt huisje kunnen vinden, dan wil ik alsnog wel met jullie overleggen of ze bij mij mogen komen wonen. De vogels die bij mij komen wonen zullen hier ook uiteindelijk mogen sterven. Ik kweek dus ook niet. Puur voor de gezelligheid van het gekneuter en de capriolen die ze allemaal uithalen houd ik gevleugelde vriendjes in huis. Ik woon in Horst aan de Maas dus niet zover van jullie vandaan.

Groetjes Bianca


Siebje

Hoi Bianca,

Volgens mij ben je een echte dierenliefhebber of niet... wat een beestenboel :)

Ik overleg even met mijn vriendin morgen, maar vind het geweldig dat je zo met dieren in de weer bent. Lijkt me voor onze 2 keuvelaers helemaal einde...

Je hoort van me. Kan ik je ergens bereiken?

Gr. Stefan


BiancaS

Hoi hoi,

Als het goed is heb je een mailtje van me ontvangen.

Groetjes Bianca

Siebje

Topic kan gesloten worden. Siebje en Flots hebben nieuwe baasjes gevonden.

Bianca dank voor je bereidheid als backup te fungeren.

Wij zijn blij met de nieuwe baasjes, hopelijk is onze dochter er over enige tijd beter aan. Toch raar om je maatjes zomaar af te geven aan vreemden.

Maar goed... Alles voor onze dochter natuurlijk..

Gr. Stefan

Parkieten-Freak

Fijn dat Siebje en Flots een nieuw baasje hebben gevonden, ik zal het topic sluiten. ;)