Perongeluk Eruit

Gestart door maria vs, september 15, 2005, 17:37:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

maria vs

hoi
mijn parkiet speedy vloog perongeluk uit zijn kooi toen ik hem probeerde te naderen met mijn hand :unsure:
kan hij nu is een schok verkeeren ik bedoel hij ziet er niet zo bang uit maar ik weet het niet. :( ik pakten hem wel voorzichtig van mijn been en zetten hem terug maar ik hoop niet dat hij nu vooraltijd bang is voor mijn hand

:(  :(  :confusedsmiley:
wanhoopige en bange maria vs

Marjaaa

Hey Maria,

Ik heb precies hetzelfde gehad, maar mijn Chico is helemaal niet bang meer (heb hem nog geen week). Maar die is ook heel ondeugend en zelfverzekerd...  :D

Ik begrijp uit je verhaal dat je hem nog niet zo lang hebt, toch? HIj moet natuurlijk nog heel erg wennen aan je, als je weer rustig met je handen in de kooi gaat kan hij weer een beetje wennen en dan ga je stap voor stap weer verder. Je merkt wel aan je vriendje wanneer je zijn vertrouwen weer hebt.  

Nou, als hij lijkt op die van mij dan wordt dat vast geen probleem!

Succes ermee!




Sara

Hallo,

Zoals Marja al zei,laat je hem het beste gewoon rustig wennen aan je hand.
Hij moet vertrouwen in je krijgen,maar dat gaat neit vanzelf.Veel geduld is hiervoor nodig.
En ik wens je veel geluk met het tam maken met je parkietje!

Baasje van Arno
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

maria vs

heey
bedankt ik voel me veel beter  
ik heb speedy pas een week en hij is nog steeds heel schigtig maar het gaat wel lukken
maar ik heb nog een vraagje eeh wat viden parkieten het leukst hoog zitten of juist laag
bye bye   :thumbsupsmiley:

Sonja

Hoi Maria,

Parkieten (en andere vogels) zitten graag op een hogere plek, waar vandaan ze een goed overzicht hebben over de omgeving.

Groetjes, Sonja.