Wij zoeken een nieuw huis! (omg. Nijmegen)

Gestart door Henk en Theo, mei 28, 2010, 10:16:23

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Henk en Theo

Beste lezer, wij zijn twee hele gezellige kerels van parkieten en zoeken een nieuw onderkomen.
We wonen op dit moment in Nijmegen waar we regelmatig door de kamer vliegen.
We zijn nog geen jaar oud en kunnen het goed met elkaar vinden!
Weet je iets voor ons of mogen we bij jou komen wonen?
;D

Woonplaats toegevoegd aan titel. Gr. Lovesbudgies


[verwijderd door de beheerder]

Wouter

Waarom doe je ze weg? Hoe oud zijn ze ongeveer? En heb je misschien ook wat scherpere foto's?

Henk en Theo

Toen ik ze kreeg vorig jaar augustus waren ze een paar weken oud. Ze gaan weg omdat we te weinig aandacht en ruimte voor ze hebben...

sander1978

hoi,

Ze kunnen wel bij mij in huis komen. Ik woon in Malden (vlak onder Nijmegen). Ruimte zat.

Maar mijn vrouw wil nog even wachten. Ze is nog een beetje verdrietig sinds ons vorige parkietje deze week plotseling is overleden.  :(

Als je ze al bij iemand heb kunnen plaatsen dan is dat natuurlijk helemaal prima. En anders nog even geduld, ik praat rustig op mijn vrouw in.  ;)

Zijn ze handtam of kwamen ze op de foto gewoon even bij je eten? En wil je ook nog wat voor de parkietjes hebben?

groeten

Sander

Henk en Theo

Hallo Sander,

De parkieten zijn nog bij ons. Ze zijn niet handtam, wel met eten inderdaad.
Vaak staat de kooi open en vliegen ze los door de kamer.
Wij vinden het vooral belangrijk dat de parkieten een fijne nieuwe plek krijgen, we hoeven er niets voor te hebben, behalve die garantie!

In verband met vakantie zijn we na vrijdag 14 dagen weg.
Mocht je voor die tijd al iets weten dan hoor ik het graag.

Vriendelijke groet van Suzanne

sander1978

hoi suzanne,

lijkt me helemaal goed.  ;D
Dat ze niet handtam zijn is niet zo erg. We stoppen er gewoon heel veel tijd in en dan is het verder zoals het is. Zolang de parkietjes het maar leuk hebben.

Ik stuur je een berichtje.

groetjes

Sander

sander1978

#6
Hoi,

De parkietjes zijn ondertussen verhuisd. En het gaat goed met ze.
Volgens mij zijn het alleen 2 vrouwtjes (eentje twijfel ik nog over). En zonder elkaar kunnen ze niet.

Graag uit de kooi willen ze helaas nog niet, maar samen kletsen doen ze des te meer. Het tam maken gaat bij de een beduidend beter dan bij de ander, maar dat geeft niet.
Zolang ze maar happy zijn.  ;D

Dus dit topic mag op slot Bij deze *KLIK* en heel veel plezier met je nieuwe huisgenootjes :) Gr. Ingrid

Bedankt Sander