Kay zoekt een baasje, geboren 4 maart (leeuwarden)

Gestart door Mars, mei 13, 2010, 10:45:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mars

Zoals de titel al zegt:

Kay (man) zoekt een baasje. Hij is de laatste van mijn nestje van 5, die nog geen baasje heeft.
Hij is geboren op 4 maart. En heeft als kleurslag: blauw, met grijs of donkerfactor en geelmasker type II waardoor hij wat groen op zijn borst zal worden.

Hij is onderzoekend, gek op eten en al behoorlijk tam (vooral met wat lekkers op je hand komt hij zo een meter of 5 met je mee op je hand).
Hij krijgt op dit moment pellets te eten, maar dat is geen harde eis, hoewel ik het je wel echt aanbeveel.



[verwijderd door de beheerder]
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

snerdje

#1
Hoi!

Ik vroeg me af of Kay nog beschikbaar is? Ik ben op zoek naar een vriendje voor mijn lieftallige parkietje Igor (popje, 6 mnd oud). Omdat ik eerst op vakantie ga zou ik Kay kunnen overnemen vanaf ongeveer 9 juli. Waar woon je ergens? ( niet al te ver weg hoop ik ). Ik kom uit eindhoven. Wat vraag je ervoor? En ik neem aan dat Kay geen ziektes of dergelijke heeft. (omdat je normaal de nieuwe vogel eerst in quarantaine zou moeten doen en nu misschien niet dan).

Ik kijk uit naar je reactie!

Groeten Marijke en Igor

Oei! ??? ik zie nu dat je Leeuwarden woont. haha! maar goed ik wacht je reactie eerst even af.


groetjes marijke

Berichtjes samengevoegd. Gr. Ingrid

Mars

#2
Hallo Marijke,

Ik heb je net al even gemaild.
Kay, heeft sinds twee weekjes een nieuw huisje. Dus eigenlijk had hier al een slotje op gemogen (alsnog dus wel).

Bedankt voor je belangstelling en succes met verder zoeken.

Fijn dat je een nieuw huisje voor Kay hebt gevonden, Mars!
Hier is het slotje!
Gr. Lisanne

*Klik*
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..