Beetje wild geworden

Gestart door IceParkiet, mei 03, 2010, 13:30:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

IceParkiet

Voor het warme weer :
'Jo' (zo heet mijn parkiet  ;D) kent maar 1 woord : SPELEN! Hij speelde altijd met ons, trok de hele tijd de aandacht en wilde alleen maar spelen, het liefste met mijn moeder, die gaf hij zelfs kusjes  :o

Warme weer :
Een paar weken terug, toen het mooi weer was, stond z'n kooi regelmatig buiten. Half in de schaduw half in de zon. Hij genoot er van om andere vogels (o.a mussen) te zien.

Nu :
Hij wilt niet meer spelen met ons. Hij zit alleen maar bij het raam en kijkt hoe hij er uit kan komen. Hij wilt niet meer met ons spelen, niet eens praten. Hij zit wel op je vinger. Als hij het 5 minuten volhoudt bij ons te zitten is het al een record. Hij probeert ook uit z'n kooi te ontsnappen, door het voerbakje proberen er af te halen.


Weet iemand wat hier aan de hand is en hoe dit opgelost kan worden? Hij eet en drinkt voldoende.


MvG,
een Parkieten Freak.

klikkie

De mijne ook!
Ik heb nu een nieuwjte, hij kwam uit een grote voilière, en hij was eerst de hele tijd rustig, maar nu vliegt hij constant heen en weer en probeert hij te ontsnappen via zijn etensbakje!! Ö Maar dat lukt niet en hij geraakt er dan soms niet meer uit en ik ben bang dat hij zal stikken als ik er eens niet bij ben!! Ö
Wat moet ik doen?