waar komt die agressie ineens vandaan

Gestart door Marianne, april 14, 2010, 17:10:54

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marianne

Pfff dit is niet leuk Sus vliegt Wiske echt aan is de hele dag al bijna gaande heb al een keer op strenge toon er iets van gezegt wat blijkbaar indruk maakt.
Maar dit gedrag past absoluut niet bij haar zij is het die niets liever wil dan de hele dag kusjes geven, aan de veren van de ander op het kopje zit te krabbelen.  Ze zit nu weer kusjes tegeven na net hem weer aangevlogen te zijn.

Wiske is veel rustiger en wil wel eens een kusje geven maar is meer op zichzelf wil hij even rust dus geen kusjes geven dan gaat die op de schommel wat Suske niet leuk vindt hahaha ze pakt dan de schommel en gaat echt heel hard schudden hahahaha heel komisch.

Er is speelgoed voor ieder genoeg, en nu gaat het voor even weer goed maar ik begrijp dit hele gedrag niet. Ze is erg opgewonden wel kopveren regelmatig omhoog ook tegen mij ::)haha verder geen verschilt in andere dagen druk ja schuddend van plezier gaat ze spelen en dan ineens enorme heise van 2 fladderende vogels die elkaar aanvliegen.

Moet ik hier nu opreageren of moet ik denken jullie zoeken het maar uit?
Pubertijd????


Misschien dom dit maar kan ruihiulp een oorzaak zijn?

Sonja


Marianne

Hoi hoi

Ze zal nu rond de 6 maand zijn kan iets korter of iets langer ik kreeg ze toen ze bijna 2 maand waren heb ze nu bijna 2.5 maand. Trosgierst voeren ging ook niet moest ook apart met 2 stukjes :( Suske is ook altijd met hoog gilletje zo noem ik het maar aan het waarschuwen dat deed ze altijd al wel hoor. Rust is wedergekeerd maar voor hoelang weet ik niet.