Veren onder hoofd niet netjes

Gestart door IceParkiet, april 11, 2010, 18:14:41

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

IceParkiet

Hey parkietenfreaks.
Mijn parkietje heeft al een hele tijd geen nette veren recht onder zijn hoofdje.
Je ziet dan gewoon witte mini veren zeg maar.
Hier twee foto's :

Verder gedraagt ze zich normaal. Eet veel drinkt veel etc.

[verwijderd door de beheerder]

Kleintjes

Voor mij is 't helaas niet duidelijk wat je bedoeld. Op de foto's zie ik eigenlijk niks vreemds, behalve dat je parkietje gezegend is met 'n heleboel keelstipjes :)

Zou je misschien iets duidelijker kunnen zijn of andere foto?
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

IceParkiet

Je kan het niet echt goed zien op de foto's, maar je ziet onder zijn hoofdje toch witte veren? Nu zit het wel netjes, maar normaal zit het helemaal overhoop die veren (je kan ze bij de 1e foto zien aan de zijkant).

Kleintjes

Kan zijn dat je parkietje gewoon 'n wit 'bandje' heeft. Ikzelf heb 'n bonte dame hier zitten en zij heeft zo'n witte streep over haar buikje / borstje.
Ik kan niet zeggen dat de veertjes op de foto echt vreemd zitten. Misschien zijn de eindjes net iets langer dan de andere veren?

Eens zien wat anderen denken.
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Parkieten-Freak

#4
Hangt/zit je parkietje vaak te knagen aan b.v. de tralies?
Het kan zijn dat door het veelvuldig aannemen van een bepaalde houding de dekveren als het ware wat weggedrukt worden.


IceParkiet

Nou, meestal klimt ze wel naar boven ja. Dat kan het inderdaad zijn.