Aangeboden: opvang in Amersfoort

Gestart door EvelienM, april 06, 2010, 11:57:39

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

EvelienM

Mochten er mensen zijn die hun parkiet tijdens vakantie thuis achterlaten: ik bied mij bij deze aan als tijdelijk vakantieadres voor de piet :-).
Wanneer etc maakt niet uit. Ik woon in Amersfoort.
groetjes, Eef!

EvelienM

Hoi allemaal,

Leuk om te melden dat er eind Juli/begin Augustus 3 weken lang bezoek komt van 2 mooie parkietjes!!

Maar....mochten er mensen zijn die ook op vakantie gaan en hun mooie pietjes ook niet alleen willen laten, bied ik nog steeds aan om op te passen. Puffy, mijn 9-jaar oude mannetjesparkiet kijkt er naar uit nieuwe vriendjes te maken! En natuurlijk vinden mijn vriend en ik het ook erg gezellig tijdelijke bewoners er bij te hebben in ons huis.

We hebben eventueel een grote reservekooi in huis, waar minstens 3 tot 4 parkieten in kunnen. Daarnaast hebben we veel speeltjes en lekkere golliwoog. Ook besteden we veel aandacht aan ze, lekker spelen, badderen, gewoon fijn op de schouder zitten of lekker samen op de bank liggen, wat ze maar leuk vinden!

Dat wilde ik nog even extra melden.

We gaan zelf eind augustus of begin september misschien nog een weekje weg, maar daarbuiten zijn we gewoon thuis!

Liefs, Evelien!

EvelienM

Hoi allemaal,

Ik word overstelpt met aanvragen, erg leuk natuurlijk, maar...
Ik wil hierbij even doorgeven dat ik van 15/7 tm 22/8 helaas geen plek meer heb.
Daarna ga ik zelf met vakantie, wanneer precies is nog onzeker.
Ik sta natuurlijk altijd klaar voor mensen die na 13/9 eventueel nog een oppasadres zoeken, dan ben ik er zeker weer!

groetjes, Evelien

EvelienM

ivm een wijziging in de planning heb ik van 7 tm 20 augustus eventueel weer plek! :-) roept u maar ;)
groetjes!

ps: ter info, ik werk fulltime, maar heb zelf 9 tm 20 aug ook vakantie en blijf gewoon thuis, dus de bezoekers krijgen al mijn aandacht aangezien mijn vriend gewoon moet werken ;)