Wordt Actief Als Ik... & Struikelt

Gestart door Robin, september 12, 2005, 19:58:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robin

hallo

Luck begon vandaag ineens veel te struikelen hij is ook eens vand de tafel gestruikeld gelukkig op mijn schoot maar ik ben bezorgd dat ooke ens gaat gebeuren als ik er niet zit!

wat kan ik het best doen

Topic Samengevoegd

Robin

hallo

toen ik met Snow aan eht spelen was(met het spiegeltje)
hang ik het spiegeltje mleestal naar het midden nu ineens deed snow erg raar en sprong op zijn stokje en sleurde het spiegeltje terug

betekent dit dat hij het niet mooi vind als eht in het midden staat ofzo?

Jorijn

Citeerhallo

Luck begon vandaag ineens veel te struikelen hij is ook eens vand de tafel gestruikeld gelukkig op mijn schoot maar ik ben bezorgd dat ooke ens gaat gebeuren als ik er niet zit!

wat kan ik het best doen
[snapback]13263[/snapback]

Ieder parkietje is wel eens te enthousiast, niks om je zorgen te maken. Echter bij twijfel de dierenarts raadplegen :)

Citeerhallo

toen ik met Snow aan eht spelen was(met het spiegeltje)
hang ik het spiegeltje mleestal naar het midden nu ineens deed snow erg raar en sprong op zijn stokje en sleurde het spiegeltje terug

betekent dit dat hij het niet mooi vind als eht in het midden staat ofzo?
[snapback]13264[/snapback]

Parkieten vinden het leuk om dingen op dingen op te tillen en er mee rond te lopen, je parkietje is dus gewoon aan het spelen ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Robin

ok bedankt

als hij nog veel struikeld ga ik wel naar de DA!

groetjes