geen band

Gestart door Two-Two, maart 28, 2010, 17:52:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Two-Two

hohoi ik heb sinds een tijdje een nieuwe parkiet omdat de andere weg is (lees meer hier iver in ander topic) maar ik heb geen band met de parkiet en hij volgens mijj ook niet met mij. Als ik mijn hand inde kooi doe gaat ie heel druk heel en weer springen ik wel veel geduld en veel geoefend en het werd alleen maar erger... Ook bij het losvliegen komt ie niet bij me zitten maar vliegt liver hard vooor me weg... Wat moet i hier n ou mee is het nou beter om een beter huis voor hem te zoekn want na een half jaar hebben we nog geen band... PLease help

Two-Two

#1
Ik heb deze met je al lopende topic samengevoegd, omdat het erop aansluit. Gr. Ingrid

hoi iedereeen zoals jullie hebben gezien heb ik al een paar topics maar dat komt omdat ik hard bezig ben met mijn parkietje Twixter. Zoals je kan hebben gelezen in een topic had ik niet echt een band met mijn vogel maar ik ging vanmiddag even bijhem langs(hij staat tijdelijk voor de kou ergens anders met allemaal andere vogels en als ik er dan ben mag ie met zijn vriend los) en ging met mijn hand in de kooi meestal vliegt ie dan hard weg (voor zo ver dat kan in de kooi) maar nu kwam ie braaf op mijn hand. Na een tijdje pakten ik een stukej trosgierst maar daar keek ie niet naar om ook niet met zaadjes of iets... Wat kan ik wel gebruiken om hem nog meer handtam te maken om om hem helemaal goed tam temaken zodat ie bij het losvliegen bij je komt???? Reageer wel even als je dit hebt gelezen aub :-X

lovesbudgies

Iets wat hij heel erg lekker vindt, groente, fruit, kruiden, golliwoog, vogelmuur, kattengras, opties genoeg!