vakantie problemen?

Gestart door parkietengek12, maart 23, 2010, 16:50:24

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

parkietengek12

hoi,

Ik heb (denk ik) een probleem, Elmo is niet helemaal tam en dat gaat denk ik ook niet lukken omdat ik niet altijd thuis ben i.v.m. school :S
Hij is wel elke dag uit z'n kooi, dat is dus het probleem. Hij wil altijd hoe dan ook uit z'n kooi, als je met je hand s'ochtends de kooi in gaat vind hij dit niet héél erg maar wil er dan gelijk uit omdat het deurtje open staat. maar als ik op vakantie ga van de zomer, moet iemand op hem passen. En dan denk ik dat als diegene zijn voer wil verversen dat hij dan wil ontsnappen, en dan gaat hij er niet meer in tenzij hij zelf wil  ::) Maar hoe zal ik dit dan kunnen doen? als ik op vakantie gaat is dus de kans dat hij ontsnapt en dan hebb ik geen vakantie omdat ik dan steeds aan Elmo denk  :( iemand misschien een idee hoe ik dit kan oplossen??

Gr Joël en Elmo

Parkieten-Freak

Ehm, misschien is het een optie om het de verzorgers van Elmo een keer voor te doen en hen goed te waarschuwen voor mogelijk "ontsnappingsgevaar".
Tip: je kunt een hand voor de opening van de kooi houden als je het voerbakje eruit haalt (via het kleinste deurtje) werkt prima!
Fijne vakantie!  ;)