Het Papegaaienpark op Facebook: meld je aan!

Gestart door Parkieten-Freak, maart 04, 2010, 18:17:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkieten-Freak

Hallo allemaal,
Vandaag ontving ik een email van Tonnie van Meegen, directeur van het papegaaienpark te Veldhoven.
Deze email is gericht aan alle leden van Parkieten-Freak, vandaar ik hem hier even plaats!
__________________________________


HET  PAPEGAAIENPARK  OP  FACEBOOK
MELD  JE  AAN  EN  ZEGT  HET  VOORT !


Beste mensen van Parkieten-Freak,


Wij willen jullie, als vrienden van het Papegaaienpark, graag om aandacht vragen voor een erg mooi initiatief: er is een facebooksite gemaakt door en voor fans van het Papegaaienpark.

De officiƫle website van het Papegaaienpark staat los van deze zgn. fansite. Maar uiteraard verlenen Stichting NOP en Papegaaienpark enthousiast medewerking aan dit initiatief.
Voor degenen die zich aanmelden, zal de facebooksite meer dan alleen informatief of een ontmoetingsplek voor gelijkgestemden zijn. De site wordt erg actief en de bedoeling is om vanaf april maandelijks een evenement te organiseren (binnen of buiten het Papegaaienpark).
En voor het Papegaaienpark zelf is het natuurlijk een mooie extra mogelijkheid om de achterban op de hoogte te houden.

Op dit moment wordt iedereen op de hoogte gebracht van de start van deze nieuwe site. Nu kunnen er foto's uit het park geplaatst worden en zijn er de afleveringen te zien van de Tv-serie "ouwe Jan" (uit 2009) over het reilen en zeilen van het park. De site zal steeds verder uitgebouwd worden, tot een hele mooie ontmoetings- en activiteitenplek voor iedereen die dieren en park een warm hart toedraagt.
De medewerkers van het Papegaaienpark hopen van harte dat jullie je aan willen sluiten bij de site.

Met vriendelijke groet,

Tonny van Meegen
Directeur Stichting NOP / Papegaaienpark Veldhoven

Facebooksite: tik (na aanmelding bij facebook) "papegaaienpark" in de zoekfunctie.


KikiSorrie

Hee,
Goed bedacht, dat van het papegaaienpark op Facebook!!!
Jammer dat ik nou net geen Facebook heb....
Maar anders zou ik wel lid worden hoor ;)