Sponsoractie N.O.P. 2010

Gestart door Parkieten-Freak, februari 26, 2010, 17:12:21

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkieten-Freak

SPONSORACTIE PAPEGAAIENOPVANGCENTRUM (N.O.P) 2010



Beste leden,
Net als vorig jaar en het jaar daarvoor willen we ook dit jaar weer 2 volières gaan sponsoren bij het NOP.
Hoeveel geld hebben we daarvoor nodig? 300 euro mensen!  We hebben al geld wat in kas: de opbrengst van de verkoop van de Parkieten-Freak kalenders 2010, maar het is niet genoeg voor twee volières.

Voor 300 euro kunnen wij zorgen dat kaketoe Appel en zijn vriendjes weer goed te eten krijgen en alle medische verzorging ontvangen die ze nodig hebben!
Mogen Appel en zijn vriendjes (en wij ook een beetje) ook dit jaar weer op jullie steun rekenen?  :)
Namens de vogels: bedankt voor jullie hulp!  ;D


Stuur je bijdrage naar bankrekeningnummer:



Voor buitenlandoverboekingen:
IBAN/SEPA Nummer:     NL98RABO0157440931
BIC Nummer:    RABONL2U
Banknaam:    Rabobank

Vermeld daarbij even "sponsoractie NOP" en je forumnaam!



lovesbudgies

#1
Mijn bijdrage is verstuurd.  ;D

Komen we al een beetje in de buurt bij het bedrag?

Parkieten-Freak

We zijn al een heel eind, maar hebben nog niet genoeg geld ingezameld om twee volières te kunnen sponsoren.
Vandaar we nogmaals een oproep willen doen aan onze forumleden om allemaal een kleine donatie te doen.
Het hoeft echt geen groot bedrag te zijn, elke euro is er eentje!  ;D

kom op mensen, steun onze actie! We vragen het niet voor onszelf, elke cent komt ten goede aan de vogels in het papegaaienopvangcentrum!!!


Parkieten-Freak

Goed nieuws van penningmeester Jorijn: :)
We hebben het benodigde bedrag voor twee volières bij elkaar! Fantastisch mensen!
Uiteraard blijven donaties van harte welkom want ook volgend jaar willen we onze gevederde vrienden in het NOP steunen! ;D


Parkieten-Freak

#4
Beste donateurs, :)
Ook dit jaar kunnen we dankzij jullie opnieuw twee volières sponsoren bij het NOP!  ;D
Dankzij jullie financiële bijdragen zijn ook dit jaar de gevleugelde bewoners van twee volières verzekerd van goede voeding en medische zorg!  ;D
Vanavond heb ik 300 euro overgemaakt aan de Stichting "Vrienden van he NOP"
Net als vorig jaar sponsoren wij de volières TH. 07 en  TH. 09 .

Donateurs (inclusief degenen die een Parkieten-Freak kalender gekocht hebben): heel hartelijk bedankt voor jullie bijdragen!  ;D ;D

Wij vinden het fantastisch dat we ook dit jaar weer donateur kunnen zijn, maar.....het "Parkieten-Freak forum" zit niet stil!
Donaties blijven méér dan welkom. Wij streven ernaar om ook volgend jaar het NOP financieel te kunnen ondersteunen.
Elke euro is er één. Geef a.u.b. als je iets kunt missen!
Namens de de vogels: heel hartelijk bedankt voor jullie geweldige hulp!  ;D ;D
Keep up the good work! ;)


Parkieten-Freak

#5
Beste donateurs,
Namens het NOP wil ik jullie hartelijk bedanken voor jullie vrijgevigheid.  ;D
Dankzij jullie sponsoring heb ik 12 vrijkaartjes voor het NOP mogen ontvangen. Traditiegetrouw wil ik jullie vragen wat er met deze vrijkaartjes moet gebeuren.  :)

Vorige jaren zijn de vrijkaartjes naar een goed doel gegaan.
In 2008 naar de Stichting Vrijwilligers in Eindhoven en in 2009 naar Verpleeghuis Dommelhoef in Eindhoven.
Graag hoor ik of jullie ideeën hebben voor 2010. Het handigste is als je een instantie dicht bij Eindhoven/Veldhoven uitkiest, dit i.v.m. het reizen.


De zomeravondwandelingen die traditiegetrouw voor de donateurs georganiseerd worden, vinden plaats op zaterdag 3 juli 2010  en zaterdag 14 augustus 2010

Dit jaar heeft het NOP een tweetal extra’s voor de donateurs waaronder een BBQ, deze wordt gehouden op het park in vogelbuiten van 17.00 t/m 18.30 en de kosten hiervan bedragen € 12.50 per persoon (dit is exclusief drankjes).
Het tweede extraatje blijft nog een verrasing!

Hoe gaat de Zomeravondwandeling eruit zien?

18.30 uur                      Ontvangst in de tropenhal TropiJoy

18.45 uur                      Start wandeling door het park inclusief zakje cedernootjes

22.00 uur                      Einde van de wandeling   


Heb jij het seizoen 2009-2010 via dit forum wat geld gestort t.b.v. het Papegaaienopvangcentrumin Veldhoven en/of heb jij vorig jaar een "Parkieten-Freak kalender" gekocht?
Dan ben jij donateur en kun je jezelf in dit topic opgeven!   
Vergeet niet de datum van je voorkeur in te vullen en of je wel of niet meer wilt doen met de BBQ.
Wij hopen op een grote opkomst!   

Voor vragen kun je terecht bij het beheer of bij onze FeCo leden Sanne en Wouter.     ;D                 


EvelienM

wat een super initiatief!
mijn vriend en ik zijn zelf al donateur en gaan regelmatig erheen.
ondanks alle negatieve media aandacht ben ik er van overtuigd dat de vogels het daar goed hebben, natuurlijk kunnen sommige hokken vernieuwd worden, maar met de middelen die ze er hebben, doen ze alles wat ze kunnen.
super goede actie, ga zo door!

Wouter

Natuurlijk ga ik mee. ;) Ik denk dat 3 Juli mij het beste uit komt, maar daar moet ik het thuis nog over hebben.

Wat betreft vrijkaartjes: Eigenlijk sta ik open voor alle opties. Verloten onder donateurs, geven aan een ander goed doel.. Het maakt me allemaal niet zo veel uit.
(Maar natuurlijk krijgen wij, Sanne en ik, als FeCo, ook een vrijkaartje. :P)

Parkieten-Freak

Citaat van: Wouter· op april 19, 2010, 16:03:35
Natuurlijk ga ik mee. ;) Ik denk dat 3 Juli mij het beste uit komt, maar daar moet ik het thuis nog over hebben.

Wat betreft vrijkaartjes: Eigenlijk sta ik open voor alle opties. Verloten onder donateurs, geven aan een ander goed doel.. Het maakt me allemaal niet zo veel uit.
(Maar natuurlijk krijgen wij, Sanne en ik, als FeCo, ook een vrijkaartje. :P)

Tuurlijk mag jij mee Wouter! Jij hebt namelijk een kalender gekocht hihihi ;)  :P


Sanne

Citaat van: Wouter· op april 19, 2010, 16:03:35
(Maar natuurlijk krijgen wij, Sanne en ik, als FeCo, ook een vrijkaartje. :P)

Ik hoef geen kaartje omdat ik FeCo lid ben hoor ;) En ik ben donateur dus 'k mag sowieso wel naar de avondwandeling  ;D

Wouter

Ik wil mijn gokje bevestigen: 3 Juli kan ik mee, 14 Augustus ben ik op vakantie. :)

Parkieten-Freak

Zijn er nog meer liefhebbers?  :)


Sanne

3 juli heb ik 'n studiereisje naar onbekende bestemming ;)
14 augustus kan ik nog niet overzien.... het is vakantie periode dus ik weet nog niet wat ik doe

lovesbudgies

Leuk! Ik ga mee!  ;D

Leuk initiatief van het NOP, die BBQ. Ik ga even uitzoeken wanneer voor mij het beste uitkomt, en dan edit ik het even hier in
dit berichtje.  :)

Parkieten-Freak

#14
Donateurs (dus ook iedereen die een kalender gekocht heeft): aanmelden kan nog!
Ik ben al een lijstje aan het maken!


jose

goedenmorgen,

ik wou even weten of mijn donatie is aangekomen?


Groetjes,
jose

Wouter

Ik ben zojuist net een uur thuis, terug uit het NOP.
Het was een geweldige dag. Het was te warm in de Tropenhal en daarom werd de ontvangst verplaatst naar het café links van de parkeerplaats. We werden hartelijk ontvangen, kregen een zakje cedernootjes en 6 consumptiebonnen (die allemaal op zijn gegaan) en we werden ingedeeld in groep B. Waarom vertel ik niet, ik wil de verassing voor de avondwandelinggangers op 14 augustus niet verpesten. ::) We kregen ook nog een gratis taartje (of 2 als je dat nog opkon. :P).
Het had daar van 14:00 tot 15:30 hartstikke hard geregend, dus het was overal een beetje nattig, maar dat maakte niet uit. De vogels waren geweldig, hoe ze vrolijk "Lekker hè?" en "hallooo" en "hoi" en "Hooooooooo" floten. Wat een aandachttrekkers! Heerlijk! En in de parkietenvlucht was het uiteraard ook weer geweldig. Wat zijn het toch een stelletje aanhankelijke, nieuwsgierige, brutale, eigenwijze beesten.

Ik vind het een geslaagde avond. Het was voor mij de 2e keer in het NOP en van 19:00 tot 21:30 in het park was voor mij toch te weinig. Ik wil gauw weer. Ik blijf zeker donaties geven aan dit park via het forum.
Avondwandelinggangers van 14 augustus: Heel veel plezier gewenst! Het is geweldig!

Groetjes,
Wouter

Parkieten-Freak

Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt gehad vanavond, Wouter!  ;D
Tja, ik ben heel benieuwd wat voor verrassing het NOP voor ons in petto heeft op 14 augustus!  :D
Je maakt ons wel heel nieuwsgierig hoor!  ;)


Parkieten-Freak

In mei is het weer zover mensen, we gaan weer proberen om evenals voorgaande jaren twee volières te sponsoren bij het NOP.
In totaal hebben we 300 euro nodig en zijn daarbij voor 100% afhankelijk van financiële bijdragen van onze forumleden.

Wil jij ook de twee "Parkieten-Freak" volières in het papegaaienpark sponsoren? Je donatie is meer dan welkom!
Elke euro is er één. Geef a.u.b. als je iets kunt missen!
Namens de de vogels en het Parkieten-Freak team: heel hartelijk bedankt voor jullie geweldige hulp!  

Stuur je bijdrage naar bankrekeningnummer:



Parkieten-Freak

Sponsoren kan nog steeds, als je een (kleine) bijdrage wil leveren, dan graag!


haskerpon

Ik heb je oproep gelezen en deze topic inmiddels ook.
Met de leden van Parkeaten-Freak zou het toch (weer) moeten lukken?
Het is niet aan mij besteed om een hele sponsoractie op te zetten, maar als
we allemaal een beetje bijdragen....wie weet lukt het!


Wouter

Een sponsoractie kan ik nu niet organiseren, wegens drukte aan deze kant.
Geld kan ik echter wel wat van missen en dat is dan ook onderweg. Voor wanneer moet de 300 euro binnen zijn? Wellicht kan ik tegen die tijd nog een tweede keer wat geld overmaken.

Parkieten-Freak

Fijn Wouter dat je wilt doneren en ik begrijp heel goed dat je weinig tijd hebt nu.
De deadline voor het inzamelen ligt voor mij op 1 mei.
Als we onvoldoende geld inzamelen, wordt je donatie toch geschonken aan het NOP! (Als gift).


Wouter

Citaat van: Parkieten-Freak op maart 29, 2011, 23:36:26
De deadline voor het inzamelen ligt voor mij op 1 mei.
Oké, dan moet het lukken om nog een keer te sponsoren!

Citaat van: Parkieten-Freak op maart 29, 2011, 23:36:26
Als we onvoldoende geld inzamelen, wordt je donatie toch geschonken aan het NOP! (Als gift).
Uiteraard! Ik had niks anders verwacht. Maar dat is niet ons doel, we gaan voor die volières! :)

lovesbudgies

Iedereen die zijn steentje al heeft bijgedragen: hartelijk bedankt! ;D

Het topic gaat hier verder: http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=26284.0