Vraagje Van Mijn Moeder

Gestart door Missa, september 09, 2005, 14:31:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Missa

Hoi,
Mijn moeder heeft sinds kort last van haar mond, zo beetje blaasjes enzo!!! Nu vroeg ze zich af als dat van Poco zou kunnen zijn, omdat hij veel zoentjes komt geven!!! Ze dacht zo omdat hij soms zo aan zijn poepje bezig is en dat daar dan misschien beestjes kunnen van voortkomen ofzo!!!
Nu mag hij wel bij haar geen zoentjes meer geven, wegens gevaar voor Poco ook!!! dus nu is mijn vraag als Poco dit kan veroorzaken bij ons? Hopelijk snappen jullie mijn vraag een beetje, het is nogal moeilijk uitgelegd!!!

Missa

Caradow

Ik weet niet of het door Poco komt dat je moeder blaasjes in haar mond heeft, maar het is wel verstandig om Poco inderdaad geen kusjes meer aan je moeder te laten geven todat zij van de blaasjes af is. tip voor je moeder om misschien even langs haar huisarts te gaan om er naar te laten kijken. Ik denk haast niet dat het van Poco komt, want ik neem aan dat Poco niet IN je moeders mond kusjes geeft, dat zou sowieso niet goed zijn voor Poco.

Beterschap voor je moeder :)


Missa

Hoi,
neen het was niet in haar mond dat hij kusjes geeft, want ik weet dat dit niet gezond is voor het vogeltje!!! Het zou altijd gekunt hebben dat het van onze Poco kwam!!! Bedankt voor de reactie!!!

Missa

Parkieten-Freak

#3
Lijkt me niet waarschijnlijk dat je parkietje de veroorzaker is, maar 100% uitsluiten kun je iets nooit.
Toch wil ook ik nog een keer zeggen, dat je vogels NIET in contact moet laten komen met menselijk speeksel.
In de menselijke mond wemelt het van de bacterien, die voor een parkiet lichaamsvreemd zijn.  
Een parkiet zal zeker ook bacterien bij zich dragen, die voor ons vreemd zijn.

Wellicht heeft je moeder gewoon last van aften. Mensen krijgen daar wel eens last van als de weerstand wat minder wordt.
Ze kan haar mond een paar keer per dag spoelen met wat lauwe of afgekoelde kamillethee.
Beterschap! :)