Verschikkelijk

Gestart door Meltjuh, september 09, 2005, 13:50:39

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Meltjuh

Hallo allemaal,

Er is iets ergs gebeurd bij het bedrijf waar ik stage loop.
In de nacht zijn er 2 fredjes ontsnapt... (de fretten hebben nu extra sloten gekregen)
op de een of andere manier is het ze gelukt om bij de vogeltjes te komen. Parkietjes zijn natuurlijk nieuwschierig en zijn naar de tralies toe gekomen om te kijken wat er voor hun voliere zat :(
daarbij zijn een aantal snaveltjes afgebeten en zelfs veel erger....

er was 1 parkietje die de helft van zijn snaveltje miste en kon daardoor niet meer eten. ik besloot om hem pap te voeren (een mengsel van papagaaien pap eivoer opfokvoer en lauw water). het beestje deed het prima maar in een dierenwinkel in zon beestje erg onhandig. Ik  ben die dag  nog gaan zoeken voor iemand die dat beestje er boven op kon helpen en ermee naar de dierenarts kon gaan. Uiteindelijk had ik iemand gevonden en die liet de dierenarts er naar kijken. helaas was de onderkant van zijn snaveltje ook gebroken en hij is ingelsapen :(  .

Ik moest het even kwijt want het was vreselijk om die beestjes zo aan te treffen.  :(

Chantalleke

Aggossie!!!  :sadsmiley02:
Goed dat er nu extra sloten zijn! Want die fretten hebben dit natuurlijk ook alleen maar vanuit hun instinct gedaan...


Sterkte!
Chantal

Parkieten-Freak

Wat afschuwelijk zeg. :(
Heel jammer dat het vogeltje is ingeslapen, maar ja...een snavel is heel erg belangrijk voor een vogel.
Sterkte Meltjuh.


Safrena

Hey Meltjuh

wat verschrikkelijk is dat :(

veel sterkte

vele groetjes