Dilemma: opereren of niet?

Gestart door Jippie, februari 09, 2010, 19:38:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wouter

Fijn dat de operatie goed verliep, maar echt balen dat maar een gedeelte weggehaald kon worden. Althans, het is ook wel weer goed nieuws dat ze in ieder geval een deel hebben kunnen weghalen. Zoals Anneke ook al zei, zal ze er nu minder last van hebben. Beterschap voor Dafne.

Irene

Fijn dat ze goed uit de operatie is gekomen en weer lekker thuis is. Wat zegt de dierenarts over het verloop van de operatie. Verwacht hij dat ze minder last van het bultje gaat hebben omdat er een gedeelte weg is gehaald of zal er geen verandering te verwachten zijn met voor de operatie?


Parkieten-Freak



Jippie

Hoi allemaal,

Even een update over Dafne! De avond na de operatie was ze erg moe en is vroeg gaan slapen. Op dit moment krijgt ze antibiotica om de wond mooi te laten helen en een pijnstiller. De antibiotica braakt ze echter direct weer uit en begint te kokhalzen als we het toedienen. We hebben maar weer de dierenarts gebeld (die ons trouwens al twee keer heeft gebeld na de operatie om te informeren hoe het met haar gaat ;D), dus vandaag kunnen we een ander antibioticum ophalen, want dit levert teveel stress op. Verder gaat het naar omstandigheden goed; ze fluit en speelt met Toeter, eet en drinkt goed en ziet er goed uit. Natuurlijk weten we dat het een aflopende zaak is en we moeten haar dan ook goed in de gaten houden. Wanneer het de verkeerde kant op dreigt te gaan, zullen we een hele moeilijke beslissing moeten nemen...

Nogmaals bedankt voor jullie steun!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Jippie

Lieve mensen,

De laatste tijd ben ik vooral passief aanwezig geweest op het forum.

Vandaag viel helaas de moeilijke beslissing... Dafne is afgelopen zondag opgenomen bij de dierenarts en het leek met kleine stapjes beter te gaan. We zijn elke dag bij haar op bezoek geweest, zo ook vandaag. Bij binnenkomst zag ik al dat het slechter ging. Toen ik haar oppakte, ging ze op mijn hand liggen. Helaas heb ik moeten besluiten haar in te laten slapen; kans op verbetering was er niet meer.

Lieve Dafne, bedankt voor zes prachtige jaren! Je bent een vechter!

Toeter en Dafne!

Snappie


Loeky

Veel sterkte gewenst, we leven met je mee!
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

daniel :D


esmmar

Wat jammer. Jullie hebben zo je best gedaan. Het zal wennen voor jullie zijn. Sterkte.  :'(

Parkieten-Freak

Ook namens mij veel sterkte Ilse! :-[


inge

Veel sterkte met het verlies van Dafne :(

Jippie

Dank jullie wel. Dafne wordt morgen gecremeerd...  :'(
Toeter en Dafne!

hillie

Veel sterkte met het verlies van Dafne. :'(