Ian Begint Weer!

Gestart door joey, september 07, 2005, 19:41:05

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

joey

hallo
Het is alweer zover Ian begint weer Joey te pesten hij bijt hem in de rug als die aan het eten is of in zijn pootjes,ik weet niet wat ik nu nog moet doen.
Ik merk wel dat Ian altijd oceral in bijt wat in de kooi hangt spijlen stokjes speelgoed,als ik nu eens een houte stok van een fruitboom erin doe zou dat mischien helpen



                    gr sylvia :(

Safrena

#1
Hey sylvia

je kan en mag zeker een kleine tak van een fruitboom in de kooi hangen daar kunnen ze dan naar hartelust in bijten ;)

Lees even onderstaande topic  ;)

http://forum.parkietenweb.nl/index.php?showtopic=757&hl=

vele groetjes

joey

ik heb hem eens even apart gezet lager als Joey met de kooi maar wel zijn speeltjes erin anders vind ik het zo zielig voor hem,Ik probeer hem eens een week apart te laten eens kijken hoe het dan gaat.Ik merk wel aan Joey dat die veel rustiger is nu Ian in een andere kooi zit.Joey speelt veel meer en is gelukkiger wat moet ik daar nu weer van denken??????
Moet ik Ian een aparte kooi kopen voor altijd of denk je dat het ooit weer beter zal gaan met die 2 van mij




                          groetjes sylvia Joey en Ian :D

joey

#3
o ja voor dat ik het vergeet!!!!!
Ian is wel een stuk rustiger nu hij mist joey volgens mij
maar joey hem niet geloof ik.Ze praten wel met elkaar
Maar joey schenkt niet zo veel aandacht aan hem Ian wel die zit de hele tijd te kijken wat joey allemaal doet en doet hem dan na

je kan je berichtjes bewerken
met edit zo hoef je niet iedere keer
een nieuw berichtje te maken
gr safrena