Lid van de maand januari

Gestart door Sonja, februari 01, 2010, 03:37:39

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sonja

Beste mensen,

Het is alweer wat maandjes geleden dat we een lid van de maand benoemd hebben.

Maar nu is het dan weer zover! ;D

Lid van de maand januari is geworden:

;D MARIJ  ;D

Marij heeft in een korte tijd en in deze barre kou maar liefst 8 parkietjes in haar schuur gevonden.....
Eentje leefde helaas niet meer, en een andere was er dusdanig slecht aan toe dat ze het stumperdje door de dierenarts uit zijn lijden heeft moeten laten verlossen..... :(

De andere 6 kleine flierefluitertjes zijn gelukkig wel in leven gebleven en Marij heeft zich liefdevol over hen ontfermd.
Ze heeft ze alles gegeven wat ze nodig hebben, en dankzij alle inzet en goede zorgen kwamen de diertjes weer geleidelijk aan tot rust.

Geen enkele moeite heeft Marij zich bespaard om de parkietjes het beste te geven, ze is hier op het forum om raad komen vragen en heeft ook de dierenarts gebeld om de vogeltjes na te laten kijken op mogelijke ziekten en hun verdere conditie.
Een hele lieve dierenarts overigens, die net als Marij het hart op de goede plaats heeft, want hij rekende geen kosten voor het consult. :)

Marij heeft ook allerlei instanties gebeld om erachter te komen van wie deze parkietjes zijn, maar dat mocht helaas niet baten....

Vier van de gevonden parkietjes mogen de rest van hun leventje bij Marij blijven wonen, geweldig! ;D
Ze gaan een fantastisch leven tegemoet.

Voor de andere 2 parkietjes wordt, als ze weer helemaal opgeknapt zijn, een ander liefdevol thuis gezocht.

Marij, we vinden het SUPER dat je deze lieve parkietjes allemaal zo ontzettend lief hebt opgevangen, daar zijn gewoon geen woorden voor..... ;D ;D ;D

We vinden dan ook dat je de eretitel "Lid van de Maand"  dubbel en dwars verdiend hebt! ;D
Menigeen kan een voorbeeld aan je nemen.

We willen je van harte feliciteren met deze mooie titel en wensen je nog veel plezier met je kleine gevleugelde vriendjes. :)

Groetjes,
de beheerders en moderator van Parkietenfreak - Donkey Online.


Sjaakie

De titel is helemaal terecht!
Marij gefeliciteerd en veel succes met de parkietjes!

Groetjes
Melinda

InekeTinekeToverfee

Absoluut verdiend. Van harte met de benoeming.  ;D

Petr@

In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Mars

Gefeliciteerd!

Enorm terecht natuurlijk!

Groetjes Marcia


(enne, de trosgierst valt in de smaak hoor!)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Parkieten-Freak

Hartelijk gefeliciteerd Marij met deze titel!
Hij komt je echt voor de volle 100% toe!  ;D
Fantastisch wat je voor deze vogeltjes doet en gedaan hebt!  ;D


Kleintjes

Citaat van: Parkieten-Freak op februari 01, 2010, 18:23:20
Hartelijk gefeliciteerd Marij met deze titel!
Hij komt je echt voor de volle 100% toe!  ;D
Fantastisch wat je voor deze vogeltjes doet en gedaan hebt!  ;D

Ik kan hier nog alleen aan toe voegen: 100% mee eens!

Van Harte met je verdiende titel!!
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

hillie

Ik ben der ook helemaal mee eens dat je deze titel dubbel en dwars verdient heb. ;D ;D

Zonder enige twijfel vang je zomaar een aantal parkietjes op.
Dat zullen niet veel mensen na doen.

marij

Hallo, ik voel me zeer vereerd met deze titel, het is natuurlijk wel zo dat we dit met ons allen als gezin hebben gedaan iedere dag 2 a 3 keer de kooi controleren, opvangen helpen met de verzorging.
En je hebt dan wel enige ervaring met parkieten maar er is in die 12 jaar een hoop veranderd.
Ik ben lid geworden en ben altijd serieus behandeld en heb steeds raad en adviezen van jullie gekregen.
Van Marcia konden we tijdelijk een kooi lenen in goed vertrouwen ook dat kom je niet vaak meer tegen, de dierenarts die gelijk komt kijken en dit belangeloos doet,er zijn dus een hoop mensen die vind ik in de eer meedelen, verder kan ik meedelen dat we alle 6 grasjes houden en dat we nu vooral bezig zijn om ze een goed leven te geven en wij zijn op dit moment druk bezig om een geschikte kamervoliere te vinden.
Hartelijk bedankt en de groetjes van mij.

[verwijderd door de beheerder]

lovesbudgies

Van harte gefeliciteerd met deze titel Marij!
En natuurlijk ook de rest van het gezin, Franciska heb ik ook berichten zien posten en ook aan haar behoord deze titel natuurlijk toe!

Jullie hebben je geweldig voor deze vogeltjes ingezet.   ;D