natuurdocumentaires/dvd's over wilde grasparkietjes?

Gestart door budgie birdy, februari 20, 2010, 22:08:33

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

budgie birdy

Hallo,

graag wilde ik jullie een kleine vraag stellen.

Al enige tijd heb ik het internet en 'youtube' afgestruind op zoek naar natuurdocumentaires
of dvd's over wilde grasparkietjes, maar kan helaas niets vinden :-\.

Weten jullie misschien of deze bestaan en zo ja, waar ik deze kan vinden of bestellen?

Bij voorbaat hartelijk dank.

Groetjes.

Kleintjes

Ik heb toevallig 'n documentaire of Australische parkieten (en papegaaien) op DVD. Geheel Engels talig maar helaas ZONDER ondertiteling. Deze heb ik via via gevonden.
Als je wilt kan ik wel eens zoeken of ik die docu nog kan vinden MET ondertiteling. Laat me dat maar even weten, anders stuur ik je even 'n PB-tje :)
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

budgie birdy

Hoihoi,

bij deze wilde ik jullie laten weten dat ik via dit forum: www.talkbudgies.com/forum.php (overigens net zo leuk als Parkieten Freak, maar dan in het Engels :)) deze 10 minuten-durende compilatie heb gevonden over wilde grasparkietjes.
De fragmenten komen uit de documentaire Parrots in the Land of Oz:
www.youtube.com/watch?gl=GB&hl=en-GB&v=lpud8NeilCw

Verder heb ik deze Australische site gevonden: www.budgievideo.com
Hier kun je een DVD met de titel All about Budgerigars bestellen die (als 't goed is) volledig over grasparkietjes gaat. Deze duurt 45 minuten en bevat ook beelden met wilde grasparkietjes.
Ik heb mijn exemplaar als besteld, maar weet uiteraard nog niet of deze ook zo leuk is als deze lijkt (en of ik deze uberhaupt binnenkrijg) ;).

Ook nog dank je wel, Kleintjes :).

Groetjes.

Kleintjes

Graag gedaan ^^ Wie weet vind ik nog wel iets anders :P
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

budgie birdy

Hi,

als laatste heb ik een VHS uit 1996 gevonden (maar heb deze niet :-\) met de titel:
World of Wildlife - Peacocks and Budgerigars, verteld door Sir David Attenborough.

Dit is een plaatje van de voorkant:
http://i48.tinypic.com/zlfb6e.jpg

Groetjes.