Is deze zitstok wel goed?

Gestart door joopie en mutz, januari 14, 2010, 18:18:40

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

joopie en mutz

Hooi :)

Ik zag in de dierenwinkel een hele leuke zitstok hangen en die heb ik gekocht maar k vraag me af of t wel goed is voor de parkieten hun pootjes.
Ik zal even een foto plaatsen ;)
Het is de lievelings zitstok van mijn parkietje joopie ;)

Groetjes toto :D



[verwijderd door de beheerder]

Kleintjes

Ik kan moeilijk zien wat 't precies is, maar dat lijkt me Java hout of koffie hout.
Deze houtsoorten zijn beide enorm sterk en gelukkig veilig voor onze kromsnaveltjes :)
Zelfs de grote Ara's krijgen dat hout (bijna) niet kapot (er zijn altijd uitzonderingen ;) )
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

joopie en mutz

owké heel erg bedankt kleintjes ;D

Kleintjes

Heb je misschien 'n foto van de zitstok zonder parkietje? Is misschien wat makkelijker te zien dan.
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

joopie en mutz

Owkee hier een foto van de bovenkant zonder parkietje ;) hoop dat ie goed is.




[verwijderd door de beheerder]

Geo

denk dat er niets mis mee is, er zijn verschillende dikte zones. en zo te zien knetterhard hout.

Mars

Voor de voetspiertjes en nageltjes is het prima om af en toe op wat groter en grover hout te zitten. Lijkt me prima dus.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Kleintjes

Is inderdaad wat ik dacht, super hard hardhout :) (java of koffiehout) Prima geschikt voor je vriendjes ^^
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses