mannetje en popje??

Gestart door loesje, januari 01, 2010, 16:03:56

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

loesje

Vraagje,wij hebben sinds september 2 parkietjes.
Frodo en Tjesto :)
Tjesto is die met het witte kopje en denk dat dit een mannetje is.Ik denk dat Frodo een popje is,haar neusdopjes zijn onlangs erg verkleurd...
Wat denken jullie?
Alvast bedankt voor jullie reacties

Loesje

[verwijderd door de beheerder]

valenta

#1
Ik denk dat het allebei popjes zijn ;)

Ik zou je best het verschil willen laten zien, maar ik weet niet of ik hier een foto mag plaatsen van mijn parkietje.

Nee, liever niet. Maar het mag wel via pb, en hier zijn de verschillen ook goed te zien:
http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=1430.0 Alvast bedankt! Gr. Lisanne


loesje

Dank voor je snelle reactie Valenta!!
Waarom denk jij dat het 2 popjes zijn? groetjes loesje

valenta

Omdat het ene parkietje een bruin neusdopje heeft, en je andere parkietje een lichtblauw/wit.

Mijn parkietje is zelf ong. 14 weken oud en het is een man. Dit kan je zien aan de paars blauwe kleur die mijn parkietje op dit moment heeft.

;)

Petr@

In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

loesje

bedankt voor jullie reactie
ik dacht dat het een mannetje en popje was,ook qua gedrag.Frodo is een echt kreng en pikt Tjesto vaak en Tjesto bijt zelden van zich af...maar goed Frodo zal wel de dominanste dame willen zijn :( Hopelijk gaat Tjesto ook een keer van zich afbijten!!In het prille begin was juist Frodo heel erg stil en deed nooit wat,nu niet...Tjesto is n een echte keuvelkont en daar kan je echt om lachen(voetballen met z'n schommeltje) en lekker kletsen.


Wouter

2 poppen ja.
Zo zie je maar dat niet alle poppen hetzelfde zijn. Elke parkiet heeft zijn elke karakter. ;)