Goede kooi?

Gestart door Parkietekee, december 25, 2009, 14:37:06

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.


Joyce

Hoi Jan,

Het formaat is op zich wel goed, maar . . . . . Ik heb zelf ook een kooi uit deze serie gehad. Het nadeel hiervan is dat hij lastig uit elkaar te halen is (bijv. bij het schoonmaken). Je moet als het ware de tralies aan de zijkant naar binnen duwen om het bovendeel los te krijgen van de onderbak (ik weet niet of je nu weet wat ik bedoel). Maar als je genoeg kracht in je handen hebt, hoeft dat geen probleem te zijn.

Groetjes, Joyce. 

Parkietekee


ibi

Ik denk dat die tweede te klein is voor 2 parkieten, maar voor 1 goed is.
Ik heb de kooi op je eerste foto maar dan de lange versie, en je moet inderdaad de zijkanten indrukken maar dat is niet zo moeilijk ;)


groeten

fullmetalgirl

2 parkieten zou wel kunnen, maar krap.

er zijn veel betere kooien te vinden voor 40 euro,

zoals Hagen of ferplast rekord 4.

maar is natuurlijk ook maar net wat je leuk vind :)

Parkietekee

Dus is de ferplast rekord 4 groot genoeg voor 2 parkieten?

lovesbudgies

Ja hoor, deze is prima: http://www.zooplus.nl/shop/vogels/kooi/grasparkiet/ferplast/23218#more

Al moeten ze er wel elke dag uit kunnen om hun vleugels te strekken.

Deze vind ik ook niet slecht: http://www.zooplus.nl/shop/vogels/kooi/grasparkiet/verdere/146087

Parkietekee

Bedoel je dat de ferplast rekord 4 eigenlijk vrij nipt is?

Want anders neem ik zeker een andere kooi...

fullmetalgirl

#8
Ferplast 4 is mooie maat voor 2...

los laten is altijd goed. :)

ik heb ferplast 4, en mijn moeder ook een. die bij zooplus is aan te raden, 5% extra korting omdat je nieuw bent, 2% extra korting als je van te voren overschrijft. leveren goed.

en erg handige etensbakjes in die bij zooplus (is niet overal) :)  

ben er erg tevreden mee.

(voor die 10 euro meer is die andere kooi natuurljk stuk luxer voor je parkieten)

Parkietekee

Zijn het bij zooplus ook geen verzendingskosten boven de €29,- naar België?

Alvast bedankt voor de tips allemaal! ;D


Joyce

Op de Belgische site (www.zooplus.be) staat dat er geen verzendkosten boven de 29 euro worden berekend. Dus als je het via de Belgische site bestelt, zal het zeker geen probleem zijn neem ik aan.

Groetjes, Joyce