Nieuwe kooi aanschaffen

Gestart door Sjaakie, december 23, 2009, 08:05:17

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sjaakie

Ik wil eigenlijk een nieuwe kooi gaan kopen omdat de "goedkope" die ik nu heb na een jaar al roest vertoond. Ik wil graag een messing kooi van Ferplast. Mijn broer heeft er zo eentje en die is en blijft mooi. Dit zijn behoorlijk dure kooien (rond 100 euro) maar ik zie al op diverse sites dat de prijzen nogal verschillen. Ik wil hem graag online kopen omdat dat ook zoveel scheelt met in de winkel. Heeft iemand misschien een tip van een goede "goedkope" webwinkel met ferplast kooien? Alle tips zijn welkom!

Joyce

Hoi Sjaakie,

Kijk eens op www.zooplus.nl Ik heb mijn kooi daar ook besteld.

Groetjes, Joyce.


fullmetalgirl

#2
messing is altijd wel duur...

probeer er 2e hands aan te komen :)

http://www.vogelpension.nl/index/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=128&category_id=10&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=42

deze had ik zelf bijna gekocht..

geen ferplast helaas.

zal nog even verder zoeken :)

oja onthoud:
voor 129 euro.. heb je een montana casa 1 voliere...
materiaal van montana is ook erg goede kwaliteit.. is niet iets wat kan roesten of eraf gepulkt worden..
maar dan heb je wel gelijk 60x60 bij 180 ofzo...

nog een tip:

kijk ook eens bij www.zooplus.de

daar hebben ze soms andere acties en het is mogelijk dat kooi daar goedkoper is dan op zooplus.nl:)

(zelfs als je op nederlandse site besteld komt je pakketje uit duitsland dus over bezorgen niet druk maken)

Berichtjes samengevoegd. Gr. Ingrid

Sjaakie

Top jullie reacties! Ik was overigens van Ferplast uitgegaan omdat ik graag een messing kooi wil (staat ook super bij het interieur - hout) ipv een witte bak met zwarte tralies. Het oog wil ook wat zullen we zeggen ;)

Maar de sites die jullie hebben opgegeven zijn top! Die vogelpension site heeft ook mooie kooien (zelfs met standaard) voor leuke prijzen.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties.

Groetjes
Melinda