Bloeden

Gestart door Sara, september 03, 2005, 17:54:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sara

Hallo ik heb een dringende vraag.
MIjn nieuw grasparkietje had ik trug even in zijn doosje gestopt om het zo als caddeau te geve naan m'n zus nu namen we hem eruit en zagen we een rode bloed streep op z'n buik vanonder.
Wat kan dat zijn??
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Jorijn

Hoi,

Je kan het beste zo snel mogelijk naar de dierenarts gaan.
Bloed bij het buikje is meestal niet goed en er is meestal dringende behandeling nodig.

Laat je weten hoe het afliep?
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Anita & Marisa

Oei baasje van Arno, dit is inderdaad niet goed!  :(
Misschien heeft hij zich gesneden aan een scherp randje of iets! Dit kan ook infecties veroorzaken.
Zo snel mogelijk naar de dierenarts inderdaad!

Liefs,
Anita en Marisa.

Sara

#3
Hallo allemaal,

We zijn dan naar de dierenarts gegaan en we kregen een zalfje dat we moesten aanbrengen met een wattenstaafje.Na een kwartiertje was het het beste dat we zijn buikje met wat lauw water afspoelde zodat hij er s'nachts niet aan ging lekken want dat kon wel eens giftig zijn.Nu deze morgen gaat het prima met het parkietje dat gisteren de naam Noah heeft gekregen.Noah is fit,eet goed en speelt weer met zijn vriendje Arno.Van de wonde is al niets meer te zien.
Ik ben heel blij dat het zo goed afgelopen is want ik had me toch wel vreselijk verschrokken.

Groetjes,

Baasje van Arno&Noah
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Jorijn

Goed dat het toch nog is goed afgelopen!  :thumbsupsmiley:
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

parkietje

goed dat je naar de da bent gegaan en dat het allemaal goed gekomen is!! :D

Parkieten-Freak

Fijn dat het allemaal goedgekomen is met Noah! En wat een prachtige naam zeg!


Sara

Heel erg bedankt voor jullie reacties!
Ik ben heel blij dat het ventje al zo goed als genezen is.
En iedereen op de site,onthoud:Wonde of ziekte of doet je parkietje ineens raar,
de dierenarts heeft al veel vogellevens gered!En deze site ook denk ik  ;) .

Groetjes
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

xAnoeskax

Ik wou inderdaad ook zeggen dat je zo snel mogelijk naar de dierenarts moest gaan, maar dat is blijkbaar al gezegd. ;)

Wat raar dat je vogeltje bloeden.
Maar goed dat het allemaal goed is afgelopen. :)

Dick uit Aruba

Dankzij het juist handelen is het gelukkig allemaal weer goed gekomen. Bedankt "Baasje van Arno"!

We kunnen dus nu het onderwerp sluiten.