Jong willen blijven?

Gestart door Petr@, december 18, 2009, 15:34:32

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Petr@

Ik heb misschien een hele rare vraag over Lola. Weet nu zeker dat ze een pop is. Ik heb bij haar het idee dat zij helemaal nog geen zin heeft om ouder teworden. Dit heb je bij de mens ook. Ze is even oud als haar zus Goofy schelen een week. Goofy heeft allang een bruine neusdop en is heel broeds. Lola daarentegen houd zo van dollen en pesten lekker uit dagen zij heeft echt zo iets van lang leve de lol, oud worden kan altijd nog. Haar neusdop is alleen tussen de gaatjes beige aan het worden. Lola is nu 21 maanden.
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

valenta

Mijn vorige parkiet zijn neusdop werd pas bruin toen hij ca. 6 jaar was daarvoor is hij altijd licht blauw geweest, en op haar 7e jaar lag zij pas een ei. Weet niet of dat te maken heeft met het niet oud willen worden.


:)

Helena

Inderdaad net als bij mensen zal het ene grasje sneller in haar ontwikkeling zijn dan de andere, maar dat geeft niks hoor.

Ik heb hier zelfs een popje die eigenlijk nooit een bruin neusdopje heeft, te midden van vele soortgenootjes en ze is al ruim 3 jaar oud.
Pas toen ik haar afgelopen zomer apart had gezet met haar mannetje, kreeg ze een bruindopje en haast nog voor de jongen waren uitgevlogen was hij alweer lichtblauw

Moppers

Je zou mijn Binky eens moeten zien. Hij is ruim volwassen (minimaal 6 jaar), maar gedraagt zich meestal als een echte puber. Lekker ondeugend doen, heel actief, brutaal, speels. Het zal aan het karakter liggen.

Petr@

Leuk om te lezen dat Lola toch niet de enigste is dan die lekker van keten houdt :)

Zelfs als ze aan het snavelen is dolt ze nog en het lijkt wel of de tegen partij zegt "zit nou eens stil meid
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016