Houding Pixel

Gestart door Pixel, december 15, 2009, 10:10:56

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pixel

Mijn parkietje pixel is nu ongeveer 7 รก 8 weken oud. Maar ze zit heel vaak krom voorover gebogen en legt dan haar kopje ergens op. Ze zit bijvoorbeeld graag op de lamp en gaat dan met haar kopje op de rand liggen. Ik heb overal gezocht wat dit betekend, maar kan het nergens vinden.  Kan iemand mij dit vertellen?

Mars

Waarschijnlijk zoekt ze graag een beschut plekje waarbij ze zo 'stiekem' alles kan bekijken.

Ik had ooit een gewond parkietje dat heel bang was en dan helemaal met het kopje in allerlei standen kon gaan (bijvoorbeeld helemaal schuin draaien) zitten turen van afstand naar ons.
Zodra we dan dichterbij kwamen, dan deed hij net alsof er niets aan de hand was.

Ik vind het wel wat vergelijkbaar met het sluipen van een kat: helemaal ingespannen zo laag mogelijke houding.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Pixel

Ze doet inderdaad wat je zegt, ze zit dan zo laag stiekem te kijken, maar als je naar haar toe komt gaat ze gewoon recht op zitten en als je je hand ervoor houdt ook gewoon op je hand, dus ze is niet bang.

NatasjaTommy

Mijn parkietje doet dat de laatste tijd ook.Dan gaat hij overal op zitten en schuift hij zijn kopje tegen iets aan
ook tegen mijn vinger enzo.