Crea Bea gezocht voor raamdecoratie

Gestart door Moppers, december 07, 2009, 12:08:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Moppers

Als alles goed ik krijg ik in januari de sleutel van mijn nieuwe huis. De parkieten krijgen daar een eigen kamer. Om de kamer veilig te maken wil ik onder andere de ramen deels beplakken met van dat matte raamplastic. Het lijkt me heel erg leuk om dat in de vorm van kromsnaveltjes te doen. Ik ben alleen niet creatief (en geduldig) genoeg om er een tekening voor te maken. Maar hier op het forum zitten genoeg leden die wel graag creatief aan de slag gaan en mooie tekeningen en dergelijke van parkieten maken!
Ik zou graag de hulp van die creative mensen inschakelen.

Wie wil er voor mij een of meer sjablonen maken van grasparkieten of valkparkieten? Ik kan het vervolgens op de gewenste grootte uitprinten en overtrekken op het plastic, uitsnijden en op de ramen plakken.

Het maakt mij niet uit of het een afbeelding is geheel uit eigen hand, of een bestaande afbeelding die bewerkt is zodat het er goed uitziet in het plastic. Het gaat dus vooral om de juiste contouren, maar uitsnedes in de afbeelding (bijvoorbeeld een gat als oog ofzo) zijn misschien ook leuk. Ga los, leef je uit, maak er wat leuks van. Als je tevreden bent met je creatie(s), dan kan je die naar me mailen (mijn mailadres staat in mijn profiel).

Uiteraard zal ik een foto maken van het resultaat.
Alvast heel erg bedankt, ook namens de vogeltjes.

Mars

Ik moet even zoeken, maar mogelijk heb ik nog iets geschikts liggen... (ik kan je niets beloven hoor...).
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..