Terugtreden, maar geen afscheid.

Gestart door Caradow, november 19, 2009, 17:48:33

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Caradow

Hoi Allemaal.

Zoals jullie wel gemerkt hebben ben ik de laatste tijd nagenoeg inactief geweest. Ik ben al langere tijd aan het overwegen wat ik moet doen en ik heb de knoop doorgehakt.

Ik ben al maanden de drive kwijt. Heb weinig zin in forummen en al helemaal niet in het reageren en moderaten van en op berichten.
Ik heb ondertussen ook andere interesses, ik werk veel meer en ook word mijn vrije tijd meer en meer opgeslokt door regeldingen en afspraken. Ik voel me daar prima onder, maar het forum is simpelweg teveel.

Al met al denk ik dat het het beste is, om terug te treden en weer enkel als lid aanwezig te zijn op het forum. Als ik dan online ben, hoef ik me niet min of meer verplicht te voelen om te reageren of om in te grijpen.

Ik stap daarnaast dus ook terug uit de Feco/meetingorganisatie.

Ik wil iedereen bedanken voor de steun die ik heb gekregen als lid van het beheerdersteam hier op ParkietenFreak. Ik heb het een hele tijd met heel veel plezier gedaan. Ik zal met heel veel plezier gewoon lid blijven, zonder de vrijwillige verplichtingen die aan het beheerder zijn vast zitten. Ik ben geen beheerder of moderator meer, maar ik ben ook niet helemaal weg.

Beheerders, bedankt voor het vertrouwen in de afgelopen tijd en bedankt voor het begrip voor deze beslissing.

Caradow.

Chicowen

Hele erg jammer lieve Renate, je weet al wat ik ervan denk, maar wel fijn dat je wel blijft als lid. :)
Dikke knuff!!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Petr@

Jammer hoor Renate.


Hmmmm wat een veranderingen zeg de laatste tijd :o
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Milo-Pixel

Je moet doen waar je je goed bij voelt :)
Ik ben blij dat je niet helemaal weggaat, maar nog wel als lid hier blijft!
Knuff!

pinootje

Jammer zeg, heb toch veel van je posts enzo geleerd!

Maar inderdaad moet je doen wat voor jou het beste is en ik vind het heel fijn dat je nogwel gewoon lid blijft en hoop dat je toch je goede commentaar wil blijven geven!

hillie

Jammer Renate dat minder op het forum zal zijn.
Maar op een gegeven moment heb je gewoon andere dingen aan je hoofd dan parkietjes.
Dat merk ik zelf ook. ;)

Wens je dan ook succes met de andere bezigheden en misschien zie ik je toch nog een keer.
Op een meeting bijv.


Moppers

Ik kan me best voorstellen dat beheerder zijn veel tijd kost. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat iemand je het kwalijk zal nemen meis.

Wel heel fijn dat je wel als lid blijft, want ook zonder beheerdersfunctie ben je een waardevol onderdeel van het forum.

Parkieten-Freak

Ook ik vind het heel erg jammer dat Renate een stapje terug treedt maar ik begrijp haar besluit om dit te doen, heel erg goed. Af en toe moet een mens keuzes maken en vrije tijd is een kostbaar iets dat je heel goed en zorgvuldig moet beheren.
Ik zal Renate missen als beheerder en uiteraard ook als Feco lid.
Renate, bedankt voor je geweldige inzet en ik hoop dat je nog heel vaak als expertlid ons forum komt verrijken!  :)
Dikke knuffel voor jou!!!


Kleintjes

Citaat van: Parkieten-Freak op november 19, 2009, 20:33:04
Ook ik vind het heel erg jammer dat Renate een stapje terug treedt maar ik begrijp haar besluit om dit te doen, heel erg goed. Af en toe moet een mens keuzes maken en vrije tijd is een kostbaar iets dat je heel goed en zorgvuldig moet beheren.
Ik zal Renate missen als beheerder en uiteraard ook als Feco lid.
Renate, bedankt voor je geweldige inzet en ik hoop dat je nog heel vaak als expertlid ons forum komt verrijken!  :)
Dikke knuffel voor jou!!!


Ikzelf had 't niet beter kunnen zeggen.

Ook wij hier zijn blij dat je toch bij ons blijft :D

Namens ons alle 6 dan ook: Dikke knuffel en veel liefs :D
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Helena

Dit Forum heb ik pas kort geleden herontdekt, dus ik weet nog niet zo goed wat er zoal gebeurd en door wie er achter en binnen de schermen hard gewerkt wordt, maar kan alleen maar zeggen dat ik grote bewondering heb voor iemand die keuzes durft te maken hoe moeilijk die ook  mogen zijn.

Hopelijk kun je weer genieten van het simpelweg aanwezig zijn en niks meer moeten, want dat is toch ook waar het Forum  voor bedoeld is.

Heel veel succes met alles wat je nu bezig houd  of wat nog op je pad gaat komen.

Wouter

Wat lees ik nu! :o
Das jammer zeg. Ik zal je zeker missen als beheerder en feco.
Gelukkig ben je nog niet weg :)
Jammer, maar ik begrijp je helemaal hoor! :)
Groetjes! :)

Mars

Hey meis,

Nou ja.. ik ben ook niet verrast ;)
Maar hopelijk zien we je als lid wel weer regelmatig posten.

Groetjes Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Idske

Lieve Renate,

Erg moedig van je om het besluit te nemen! Erg fijn dat je aanblijft als lid, zou je niet kunnen missen!!! :D
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!